web 2.0

۲۹.۶.۸۹

شبکه پرس تی وی متهم به ایجاد شورشهای کشمیر


«مقامات هندی مقصر اصلی شورشهای هفته گذشته کشمیر که منجر به کشته شدن چندین نفر شدن شد را شبکه پرس تی وی ایران می دانند. آنها معتقدند علی رغم اینکه تهدید کشیش آمریکایی عملی نشد، شبکه پرس تی وی با نمایش صحنه های تایید نشده ای از پاره کردن و آتش زدن قرآن احساسات مردم را تحریک کرده و موجب ایجاد شورشی شده که به کشته شدن شهروندان هندی انجامیده. »
برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید این مطلب تایم (انگلیسی) را بخوانید.
متاسفانه در کشور ما تنها چیزی که کوچکترین ارزشی ندارد اخلاقیات است و سیاستمداران ما در جهت منافع خود از هیچ دروغی ابایی ندارند و همین اخلاق زشت را به رسانه های حکومتی هم تسرّی داده اند. طبعاً توهین به مذاهب زشت و ناپسند است، اما در ماجرایی که دولت آمریکا (حتی در ظاهر هم که شده) از ابتدا مخالف آن بود، رسانه های حکومتی دائماً دولت آمریکا را مسبب این حرکت جلوه می دادند و سعی می کردند احساسات عمومی را جریحه دار کنند.
در شرایطی که تندروهای شرق و غرب از دو سو بر طبل نفرت و خشوت طلبی می کوبند و از قرار بسیاری از سیاستمداران در کشورهای اسلامی و غربی بدشان نمی آید جنگهای صلیبی راه بیندازند و خون مردم بیگناه را بریزند، تحریک کردن مردم چه در شرق و چه در غرب به دور از انسانیت است؛ مخصوصاً وقتی برای پوشاندن ضعفها و مشکلات درونی باشد!
طبعاً هیچ دلیلی نمی تواند توجیهی بر رفتار غیر مسئولانه نظامیان هندی در کشتن شهروندان این مملکت شود، اما افراد رسانه ای که در پرس تی وی «جرقه این آتش را زده اند» چطور می توانند پاسخگوی وجدان شان باشند؟ آیا می توانند نقش انکار ناپذیرشان در قتل تعدادی غیر نظامی شیعه هندی را برای خودشان توجیه کنند؟ آیا قاتل بودن و جنایتکار بودن صرفاً این است که اسلحه برداری و به کسی تیراندازی کنی؟
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر