web 2.0

۲۸.۶.۸۹

لطفاً میرحسین و کروبی را محاکمه کنید

مدتهاست که افراد زیادی در دستگاه امنیتی و قضایی (به قول رئیس دولت هر کی از ننه اش قهر می کنه) میر حسین و کروبی را تهدید به دستگیری و محاکمه می کنند، اما متاسفانه تا حالا حکومت این جرأت را به خودش نداده که وارد اقدام عملی شود.
دائم بازی درآورده اند و حلقه محاصره را تنگ کرده اند و جنگ روانی راه اندخته اند و شعبان بی مخهایشان را دور و بر خانه ی این رهبران مخالفان فرستاده اند تا اوباش بازی دربیاورند. اما خودشان جرأت نکرده اند مستقیماً با این افراد سرشاخ شوند.
شتر سواری دولا دولا نمی شود! این بازی هم تا این حضرات طعم دادگاه و زندان را نچشند به دقایق حساسش نمی رسد. مثل مسابقه ی فوتبالی است که توپ توی وسط زمین می چرخد و هیچ اتفاق هیجان انگیزی رخ نمی دهد، مرد باشید و بازی را به محوطه جریمه ها بکشانید.
ما دلمان می خواهد بدانیم رهبران جنبش در قیاس با آدمهایی مثل ماندلا، گاندی، لوترکینگ و ... چند مرده حلاجند. شما هم می خواهید بدانید از آن هژمونی بی چون و چرای تان در بین بخشی از جامعه چه قدر باقی مانده. پس معطل چه هستید؟!
ما دلمان می خواهد کروبی که بسیاری از پلیدی های افراد سطح اول حکومت را می داند اسرار مگو را بریزد بیرون، و شما دل تان می خواهد عقده ی چرکینی که از موسوی و کروبی و خاتمی دارید را خالی کنید. پس معطل چه هستید؟!
ما جرأت دیدن رهبران جنبش با دستهای بسته و لباس زندان یا حتی با روسری هایی بر سر و لاغر و مردنی پس از شکنجه هایی طولانی را داریم و شما شیفته نشان دادن فیلمهایی تحقیرآمیز از آنها در تلویزین دولتی هستید. پس معطل چه هستید؟!
لطفاً این مطلب رو هم بخونید.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر