web 2.0

۲۱.۲.۸۷

نحوه تغییر رنگ زمینه در بلاگر

S.O.S
کسی می دونه رنگ سرمه ای حاشیهٴ قالب وبلاگم رو چطوری می تونم تغییر بدم؟
قاعدتاً باید از لیوت قسمت فونت اند کالر انجام بشه. ولی واسه این یکی ( رنگ زمینهٴ حاشیه ) گزینه ای وجود نداره.
فعلاً تصمیم ندارم به وردپرس کوچ کنم. پس لطفاً مطلعین از بلاگر درباره بلاگر اطلاعات بدن. دلیلم رو اگر چه قبلاً گفتم واسه تاکید می گم فقط و فقط به دلیل اینکه همه اکانتهام اینجوری متمرکزه و هر کاری بخوام انجام بدم به لطف مزایای جورواجور گوگل انجام می دم و راحت هم اونها رو روی وبلاگ می ذارم (لینک، عکس، ویدیو و ...).
ضمناً باید عرض کنم دوستان بلاگر فارسی جداً پخمه هستن. اوضاع قالبها و تنوعشون اصلاً جالب نیست. دو سه روزه من تو دردسر افتادم حتی یه پیام کمک از بلاگریها نداشتم.
بعدنوشت:
خوشبختانه خودم فهمیدم چه جوری می شه تغییرش داد:
اول باید رفت به قسمت Edit html. تیک گزینه Expand Widget Templates رو بزنید. کد زیر رو همون خطهای اول پیدا کنید:
body {
background:#d0fbfc;
...
به جای کد رنگ فعلی ( #d0fbfc ) کد رنگ دلخواهتون رو بگذارید. برای فهمیدن کد رنگ می تونید از Color picker برنامه فتوشاپ استفاده کنید و اون رو داخل کدهای وبلاگ کپی و پیست کنید.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر