web 2.0

۲۳.۹.۸۶

پاییز کیش

توی یه هتل 5 ستاره تو کیش هستم. ستارهای این یکی از قبلی هم تو خالی تره. از وایرلس که خبری نیست. همه کامپیوترهای کافی نتش هم خرابن. طفلی پول بی زبون!
هوای این روزهای کیش عالیه. نسبت به چند سال پیش که اینجا اومدم تغییر خاصی دیده نمی شه. ساخت و سازهای و تبدیل جزیره به مروارید خلیج فارس کم رنگ و کمابیش فراموش شده. شهر جذابیتهای چندانی نداره. نه بنای تارخی دندون گیری و نه تشکیلات تفریحی متمایز از جاهای دیگه. یه پارک دلفینها هست که اونم مگه خر مغزمون رو گاز گرفته (!) که بیست و پنج هزار تومن پول بی زبون رو بدیم واسه دیدن دلفینها.
به خاطر همین قضایا دست به دامن نمایشگاههای جورواجور صنعتی شدن. نمایشگاههایی با کمترین بازده مالی یا بازدیدکننده تخصصی و صرفاً برای نجات کیش زیبا.بزرگترین جذابیت اینجا بازارهاست. قاتل مردها و عشق زنها! تنوع جنس خیلی خوبه اما جنسها تقریباً به همون قیممتهای تهرانه. اولین نکته ای که کاملاً توجه رو جلب می کنه حضور بلامنازع جنسهای چینیه. حتی کالاهای مذهبی.
از قرار این مملکت همیشه باید نوش جان دو کشور قدرتمند باشه. روسها که جاشون رو هرگز به کس دیگه ای ندادن. فقط این وسط انگلیسا و آمریکاییها جاشون رو دادن به این چشم بادومیهای زرنگ و بدلساز! حتی خیلی از فروشنده ها هم دخترکهای چینی هستن، و فارسی رو مثل بلبل حرف میزنن (چه می کند این پول!).
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر