web 2.0

۴.۹.۸۶

3.9.86

1- مباحث جالبی در انتقاد و تحسینِ لینوکس در کامنتها مطرح شده که پیشنهاد می کنم اگه وقت کردن بخونین.
2- لیلای وبلاگستان من رو به یه بازی جدید برای نوشتن از 5 کتاب تاثیرگذار دعوت کرده. شرمندم، ولی سعی کردم لااقل در نوشتار از هیچ کتابی تاثیر کامل نپذیرم تا مقلد محض کسی نشم. ضمن اینکه همه کتابها (که معمولاً با وسواس انتخابشون می کنم) کمابیش بر دانسته ها و ذهنم تاثیرگذار هستن. سعی می کنم در اولین فرصت از آخرین کتاب خوبی که خوندم بنویسم: «تنهایی پرهیاهو».
3- ببخشید اگه شاخه به شاخه می پرم ولی دوست ندارم با نوشتن تنها در یک حوضه حوصله خودم و شما رو سر ببرم. قابل توجه سید فواد که اینجا تنها توانایی داستان نوشتنم رو تقویت نمی کنم بلکه بی اغراق اینجا مجازی زندگی می کنم و زندگی یک نواخت هم مفتش گرونه.
4- دیشب یه فیلم معناگرای خوب دیدم و یه فیلم طنز باحال (هر دو ایرانی). هیچی مزهٔ سینمای خنده گرا رو نمی گیره، اون هم با این روانهای خط خطی که ما ایرانیا داریم. جاتون خالی یه شکم سیر خندیدیم.
5- امیدوارم حوصلتون شده باشه پست طولانی قبلی رو بخونین و احیاناً مجاب بشین به جمع علاقه مندان لینوکس بپیوندین.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر