web 2.0

۵.۹.۸۶

غرغر

الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
آقا به خدا من سعی می کنم غرغر نکنم و از وضع فلاکت بار اقتصادی و سیاسیمون ننویسم ولی وقتی دو ماهه حقوق من رو نصفه دادن و چهارماهه حقوق همسرم رو ندادن چطور می شه خفقون گرفت؟ و وقتی می بینی با نفت 8 دلاری مملکت به خیر و خوشی اداره می شد و اضافه میاورد و حالا با نفت صد دلاری وزارت نفت از دادن حقوق شرکتهای تابعش (که ما باشیم درمونده) چطور می شه خفقون گرفت؟ و وقتی لافهای ... مثل اين رو می بینیم چطور می شه خفقون گرفت؟ و وقتی خزر رو مفت دادن به روسا و گاز رو مفت دادن به پاکستانیا چطور می شه خفقون گرفت؟
تا تنور داغه بگم من به این بابا رأی دادم. مرحله اول که به معین رأی دادیم به لطف لجبازی احمقانه هموطنا باختیم. مرحله دوم هم حوصلهٔ روز از نو روزی از نو رو نداشتم، گفتم این یکی امتحان پس نداده هنوز.
مثل سگ پشیمونم اما به هر حال به اندازه یه رایم از خوشتیپِ خوش سخن طلبکارم و تا روز آخرش بابت گافهای بی نظیرش غر می زنم.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر