web 2.0

۲۷.۵.۸۶

سه واكنش

دوستي كه با نام مستعار علف هرزه در وبلاگستان ساكن هستند مطلبي با عنوان «چرا دين را بايد نقد كرد و چگونه؟!» نوشته اند. من با نظرات ايشان اصلاً موافق نيستم، اما بحث سازنده و به دور از توهين به اين سبك را بسيار مي پسندم و اميدوارم در ميان ما مرسوم شود. اگر فرصتي پيش بيايد باز هم در مورد اين موضوع بحث را ادامه خواهم داد.

جناب دكتر مزيدي نيز مطالبي درباره دگرباشان ج-ن-س-ي نوشته اند كه با نگاهي غير احساسي و در خور توجه نوشته شده. خواسته اند كه هر كسي با ذكر نوع ديدگاهش درباره نوشته اش بحث كند كه من از ديدگاه مذهبي و اخلاقي نظرم را بيان مي كنم و البته فعلاً چيزي بيش از اين پست كه قبلاً به عنوان واكنشي نسبت به برخي رويكردها در وبلاگستان نوشته بودم، ندارم.

آقاي هدايتي ساكن آدرس كلاش ديجيتال در پستي با عنوان «مرده سوزی هندی» از واژه «شهرستاني» براي چندمين بار در مفهومي توهين آميز استفاده كرده اند كه در صورت تكرار با ادبيات خودشان بيش از اين از خجالتشان در خواهم آمد. جالب است شهري كه يك چهارم جمعيت اين مملكت را در خود جا داده يك دهم نويسندگان، هنرمندان، دانشمندان، سياستمداران و غيره را نيز به خود اختصاص نمي دهد و نمي دانم اهالي اش فخر چه را به ما مي فروشند؟

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر