»سخته دو تیم تو بازی رفت و برگشت هیچ گلی نزنن، این کار فقط از استقلال و پرسپولیس براومد!» عادل فردوسی پور
از اونهایی که این نمایش دربی رو ترتیب دادن گله ای نیست. پول میگیرن که همین نمایشها رو بازی کنند.
اما متعجبم از مردمی که علی رغم دیدن این وضع مسخره از دورافتاده ترین نقاط ایران میرن ورزشگاه آزادی.
البته از اونها بدتر ماییم که نود دقیقه وقتمون رو پای تلویزیون حروم میکنیم.
راز جراحی تیروئید بدون جای بخیه روی گردن چیست؟
-
تصور کنید در مطب نشستهاید و پزشک با آرامش به شما میگوید که برای حفظ
سلامتیتان، نیاز به برداشتن غده تیروئید دارید. در آن لحظه، فارغ از
نگرانیهای معمول...




0 نظر:
ارسال یک نظر