web 2.0

۲۰.۴.۹۱

فهرست تحریمهای مَتَـتی

آقای دروغ چرا؟ تا قبر آآآ... چارتا چشمه. من شانسی دعوت «جادی» عزیز برای بازی وبلاگی «تحریم بازی» رو دیدم. اولاً سپاس، ثانیاً لبیک می گوییم:
 1- ولاییون تندرو، شاهزاده پرستان تندرو و رجوی پرستان تندرو که از نظر من سه روی یک سکه اند! دلیل تحریم هم اینه که به هیچ صراطی مستقیم نیستن و هیچ جوری نمیشه باهاشون به یه توافق درست و درمون رسید و فضای سیاسی رو هم کلاً غیرقابل تحمل میکنن.
2- فیلترخانه ی همایونی: آقا ما اهالی دنیای مجازی و به ویژه وبلاگستان از دست این نامردا آسایش نداریم.
3- رفیق فروشها: به نظر من شرایط اخلاقی جامعه اصلاً تو شرایط مناسبی نیست، اما به بهانه‌ی شرایط و مشکلات و غیره به رفیق نامردی کردن اصلاً و ابداً از نظر من پذیرفته نیست. بنابراین هر کی به رفیقش نامردی میکنه تحریمه، خفن!
4- هر کی به جد و آباء ما سیدا فحش میده و هر کی با دفاع احمقانه و گل‌و‌شعر گفتنش موجب تحریک فحش‌دهنده‌ها میشه. اصلاً آقا با آخوندا دعوا دارین با خودشون تسویه کنین؛ به فک و فامیل ما چیکار دارین؟
5- لاسی ها: هر کی سر کار با دخترا یا زنهای مردم لاس میزنه شدیداً تولیست تحریم ماست. به این حضرات توصیه میشه اگه عرضه دارن و موضوع مورد توافق دو طرفه یه جا تو یه تختخواب بتمرگن، اگر نه هم با لاس و لیس سر کار نه حال مردم رو به هم بزنن نه آبروی طرف مقابل رو ببرن!
گمونم همینها بسه. هر کس از بر و بچ وبلاگستان که حال و حوصله ای برا نوشتن واسشون مونده رو به بازی دعوت می کنم!
balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

ناشناس گفت...

شما سیدا ریدید به این مملکت. خمس گرفتنتون. غرور بی جای بهتر بودن از همه. فک و فامیل شما به زنای ایرانی تجاوز کردند ما باید خرج بچه هاشون رو بدیم.

Unknown گفت...

گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری!

ارسال یک نظر