web 2.0

۱۵.۱۲.۹۰

بهار63 : من خیانت می کنم

خیانت و مردها
من خیانت می کنم. به خودم خیانت می کنم. خیلی ها فکر می کنند آدم اول خیلی با خودش کلنجار می رود، خیلی آره نه می گوید تا بالاخره تصمیمش را می گیرد. اما همه آدمها خیانت می کنند بعد برایش دلیل پیدا می کنند. من هم وقتی به تهمینه خیانت کردم دنبال این توجیهات بودم. ساعت ها مینشستم رو به دیوار یا از پنجره زل می زدم به مجتمع پردیس و دنیایی را تصور می کردم که زندگی با تهمینه برآروده اش نکرده بود. دنیایی که همان موقع خلق میکردم تا توجیه کنم چرا با یکی دیگر به بستر رفته ام.
بهار 63 - صفحه 1 - مجتبی پورمحسن


خیانت و زنها
دلم می خواست بگویم عاشق خیانت هستی، به شرطی که مرد به خاطر تو به کس دیگری خیانت کند. فکر می کنی همین که لولیتا یا هر کس یا ترزای رمان بار هستی و مارگو رمان خنده در تاریکی باشی می توانی داستان را از نیمه جوری ادامه دهی که توما، ترزا را بگذارد و برای همیشه بیاید پیش تو، آلبینوس، زن و بچه اش را ترک کند و پیرانه سر زندگی آرامی را با مارگو آغاز کند و عشق تو و هامبرت جاودانه شود؟ می خواستم بگویم آدمهای رمانهای محبوب تو تا آخر رمان خودشان هستند و کاری از دست تو برنمی آید.
بهار63 - صفحه 73 - مجتبی پورمحسن

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر