web 2.0

۱۴.۱۲.۹۰

موضوع انشا: شمقدری چه مرگش می باشد؟

با سلام خدمت کلیه سینماگران ریشدار از صدراسلام تا شمقدری و دهنمکی و سلحشور و سلام و درود بر روان پاک همه ایشان، انشایم را آغاز می کنم.
جناب آقای شمقدری مگر بچه های گچساران چه به شما نموده اند یا چطور نموده اند که ما را وارد موضوع عقده های حقارت خویشتن نسبت به اصغر آقا نموده اید؟
زمانی که گچساران و مسجد سلیمان و آبادان به لطف روباه پیر استعمار(!) صاحب سینما بودند چند نفر در دهات شما نام فیلم و سینما را شنیده بودند؟ بگذریم که آدمهایی از جنس شما در این سی و چند سال همه رشته ها را پنبه کرده اند.
اصلا همه اش تقصیر این آمریکاییهای نامرد می باشد. اگر به جای فیلم ناپسند طلاق و طلاق کشی اصغر آقا که متاسفانه بسیاری از مردم فتنه گر و انحرافی ایران اسلامی هم فریب آن را خورده اند، اخراجی های 3 را بهترین فیلم و فیلمنامه ی یوسف پیامبر را بهترین فیلمنامه مسروقه معرفی می نمودند این قدر شما مجبور نمی شدید از حسادت »آب را بریزید اونجا که می سوزه«.
اصلا به نظر من همه اش تقصیر این بی بی سی فتنه ساز و صهیونیسم بین الملل می باشد. فلذا شما هم مثل همیشه با همانها سرگرم باشید و کاری به گچساران و غیره نداشته باشید وگرنه چون خودتان سرشوخی را باز نموده اید ...
ﺁﻓﺘﺎﺏ - ﺷﻤﻘﺪﺭﯼ: ﺍﺳﮑﺎﺭ ﻣﺜﻞ ﺟﺸﻦ ﺳﯿﻨﻤﺎﯼﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ

balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

Unknown گفت...

نمرهءانشا:20

ارسال یک نظر