web 2.0

۱۹.۶.۹۰

تبلیغات خلاقانه: سانسور























کامرون از انگشت اشاره‌اش استفاده کرده یا انگشت میانی‌اش؟ اوباما با خانم کلینتون خوش و بش می‌کند یا قضیه‌ی همان چیزی است که لولو برد؟
از شوخی گذشته در کشور ما همیشه در مورد ساده‌ترین خبرها هم ابهام وجود دارد چون همواره سانسور مانع اصلی شفافیت است و عاملی برای بی اعتمادی ما به اخبار و اطلاعاتی که از منابع داخلی دریافت می کنیم.
آگهی را بنگاه تبلیغاتی «Memac Ogilvy & Mather» از دوبی امارات به سفارش «خبرنگاران بدون‌مرز» طراحی کرده و شعار آگهی این است:
«سانسور داستان را مخدوش می‌کند.»
اطلاعات بیشتر و نمای بزرگتر
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

اکساویچه گفت...

هدف سانسور این است که از مغشوش شدن ذهن آرام عزیزان جلوگیری شود.

ارسال یک نظر