web 2.0

۱۷.۱۰.۸۶

GMail Drive

هر کدام از ما مدارک، اسناد یا اطلاعاتی داریم که تمایل داریم هر جا هستیم به آنها دسترسی داشته باشیم. یکی از راههای مناسب برای دسترسی به این اطلاعات استفاده از نرم افزار کم حجم و مفید (و رایگان) جیمیل درایو ( Gmail Drive ) است.
با نصب این نرم افزار، درایو جدیدی به درایوهای شما در MY Computer اضافه می شود. با کلیک بر روی آن ازشما نام کاربری جیمیل و رمز ورود خواسته می شود. با وارد کردن نام کاربری جیمیل و رمز ورودتان، درایو پس از متصل شدن به جیمیل باز می شود. اکنون شما می توانید فایل مورد نظرتان را با کپی و پیست کردن در درایو، در حساب جیمیلتان قرار دهید. فقط کافی است کمی صبور باشید تا فایل شما آپلود (بارگذاری؟!) شود. اگر فایلتان (.exe) است به طور خودکار پسوند ( extension ) آن عوض می شود. جهت استفاده از فایل کافی است با دانلود آن، پسوندش را به حالت قبل (.exe) برگردانید.
اگر درایوتان بعد از نصب کارنمی کند، کانکشن های اینترنت و ونحوه اتصال اکسپلورر را بررسی نمایید؛ چرا که جیمیل درایو از طریق اکسپلورر به اینترنت متصل می شود. اگر از نرم افزارهایی مثل اولترا استفاده می کنید ممکن است پر-اکسی شما در IE تغییر یافته باشد. آن را اصلاح کنید تا درایو به خوبی کار کند.
دانلود نرم افزار
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر