web 2.0

۲۹.۷.۸۶

ما و دفتر پاتختیها

اگه این احمدی نژاد یه کار درست تو زندگیش انجام داده باشه قطعاً اون یه کار تعطیل کردن دفتر تهرانِ شرکتهاییه که محل واقعیشون تو جنوبه، اون رو هم این کارگزارانیای مفت خور با سایر قوم خویشاشون مانع شدن. فکرش رو بکن! هر بار که من میام رست یه همکارم رو از دفتر تهران می فرستن جای من که نه تنها کارای باقیمونده من رو انجام نمی ده بلکه کل بایگانی و فایلهام رو هم به هم می ریزه و می ره (آخرش میزنم در لربازی و یه کتک مفصل این یکی رو می زنم!). دبیرخونه ما تو سایت جنوب یه دختره عرب هست که کار پرسنلی رو هم همزمان انجام می ده و گاهی از زور کار زیاد گریش می گیره، دبیرخونمون تو تهرون 6 تا خانم ژیگولن که سر صب تا شب از بیکاری واسه هم جُک می گن. یه بار یه فایل زیپ رو میل کرده بودم واسشون هشت نه تاشون جمع شده بودن و نتونسته بودن بازش کنن.
رئیس من درست روز شرجی وسط مرداد خوزستان از من عکس از سازه های صنعتی می خواد. چطوری بهش توضیح بدم که دوربین دیجیتال و شرجی و شیشه لنز مه گرفته قضیش چیه؟
یه خانوم زحمتکش (خداوکیلی نمونست این زن) تو مالی جنوب هفته قبل از دست رئیس ابله دفتر پایتختش چنان فشارش بالا رفت که بردنش بیمارستان!
خلاصه هر کی تو دفتر جنوب شرکتای تابعه نفت کار می کنه می دونه چی می گم!
بی خیال! شقشقهٌ هدرت!

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر