web 2.0

۱۹.۱۰.۹۱

ما و رسانه‌ی ملی‌مان!


پرده ی اول: 
چند شب پیش تلویزیون می دیدم، اخبار مشکلات و بدبختی‌های فرانسوی‌ها را نمایش می‌داد. من عمیقاً قانع شدم باید برای مردم فقیر و بیچاره‌ی فرانسه کاری کرد! به همین دلیل از کلیه دوستان و همسایگان وبلاگستانی دعوت می‌کنم همکاری کنند شاید بتوانیم صدقات مناسبی جمع کنیم و برای مردم فقیر پاریس بفرستیم. هم اینک منتظر یاری سبزتان هستیم! 
پرده ی دوم: 
یک مجری شبکه بی بی سی از کودکان سوء استفاده‌ی جنسی کرد و یک برنامه‌ی این شبکه هم اطلاعات کذبی درباره‌ی یک نماینده‌ی مجلس انگلیس ارائه داد. تا اینجای کار ممکن است برای هر کشور یا شبکه‌ای در دنیا رخ بدهد. اما بی بی سی شورت مجری را سردر لندن آویزان کرد و مدیران ارشدش استعفا دادند.
بعد درست در شب‌هایی شبکه ی مذکور هدف اتهام‌ها و فحشهای صدا و سیمای خودمان بود و شورت آقای جیمی سویل سوژه‌ی اصلی اخبار شبکه‌های مختلف داخلی بود، یک مجری برنامه‌های مذهبی (!) صدا و سیما به جرم مسائل اخلاقی در دادگاه در حال محاکمه بود. تا اینجای کار برای هر کشور و شبکه‌ای ممکن است رخ بدهد. اما به بنا به گزارش برخی خبرگزاری‌ها مجری مذکور حتی پس از محکومیت هم برنامه‌های مذهبی را به صورت زنده اجرا می‌کرد و یک جمله هم از صدا و سیما درباره نیروی مسئله‌دارش گفته نشد. وقعاً به این همه بی شرمی هموطنان عزیزمان در صدا و سیما چه می توان گفت؟!
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر