web 2.0

۱۰.۷.۹۱

افشای مذکرات گوگل و مخابرات ایران

علی حکیم جوادی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات: ما بارها برای مذاکره با گوگل اقدام کرده ایم تا این شرکت بتواند دغدغه های موجود را دراین زمینه حل کند اما نوع برخورد گوگل با ایران بسیار متفاوت است.















متن احتمالی نامه مخابرات ایران به گوگل:

جناب آقای گوگل، گوگولی مگولاته
السلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند عطف به درخواستهای مکرر ملت همیشه در صحنه و علی رغم اینکه آن شرکت محترم در کشورهای استکبارجهانی مستقر می باشید، حسب الامر مقامات مافوق (رفع االله مقامهم) مقرر گردید مجوز فعالیت به آن شرکت وزین داده شود. البته اجازه ی فعالیت آن شرکت در اینترنت ملی ما تنها با رعایت شروط ذیل میسر می باشد:
یک: هر جا نام سران نظام بدون ذکر (جناب آقای، دامت برکاته، دامت حفاظاته) و سایر القاب عالیه ایشان ذکر شود فورا موتور جستجوی شما آن را حذف نماید.
دو: بدیهی است اطلاعات شخصی افراد بسیار سری است ولکن امنیت اولویت اول است. فلذا در صورت لزوم رمز عبور برخی از کاربران تشویش اذهان عمومی کننده در اختیار ما گذاشته شود.
سه: بدیهی است آزادی بیان اولویت اول جامعه بشری است و ما خود صادر کننده آن می باشیم، ولکن قرار نیست هر کس هر چه دلش خواست تشویش اذهان نماید، فلذا مطالبی که مورد تایید نباشد فورا از روی سایتهای آن شرکت وزین هدفمندی گردند.
چهار: همانگونه که مستحضرید با توجه به تشابه حروفِ اولِ نام ایران و اسراییل در زبان انگلیسی این دو نام نزدیک به هم قرار می گیرند. ترتیبی اتخاذ گردد که نام این رژیم غاصب اشغالگر به هیچ وجه من الوجوه به نام کشور ما نزدیک نگردد.
پنج: ضروری است در ردیابی و کنترل آی پی کلیه منتقدین، فتنه گران و عناصر نامطلوب، کارکنان خدمتگزار ارتش سایبری را یاری فرمایید.
ضمن تقدیر از همکاری آن شرکت محترم، سایر تقاضاها متعاقبا به حضورتان ارسال می گردد.
من ا... توفیق
مدیریت فیلترخانه همایونی

متن احتمالی گوگل خطاب به مخابرات ایران:

Dear Mokhaberat,
You ere appreciated if you just F... away.
Yours,
Google
balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

ناشناس گفت...

بسیار نامه منطقی بوده .اما من یه سئوال دارم چه کسی این نامه را باید ترجمه کند .حواسشان باشد در ترجمه ارزش محتوا فدای کلمات نشود . من نگران این قسمت هستم .این شرایط را که گوگل حتما باید قبول کند چون در غیر این صورت ما تحریمش می کنیم و او هم ضرر می کند .

ناشناس گفت...

آخرین خبر رسیده حاکی است پس از ارسال این نامه مدیران گوگل پیراهن دریده و زخم بر صورت انداخته و شیون کنان خود را به بارگاه ملکوتی رهبر ایران فخر دو عالم ، بوده از ازل مانده در ابد رسانده ،به پابوسی، که ای جان همه گوگولی های به فدای قدم مشک فشان تو ، تو را به عظمت عمامه ات قسم نون ما را آجر نکن که تنها مردم شهید پرور خلخال ما را تحریم نمودند 400 میلیون دلار ضرر کردیم و اگر به حکم جناب آن ظل الله حکم به حرام بودن گوگل و گوگلی ها شود ما باید پس از این باید برویم در کنار سران اصلاحات غاز بچرانیم

ارسال یک نظر