web 2.0

۱۶.۵.۹۱

اصلاح طلبی محافظه کارانه

آقای کواکبیان سخت از سخن آقای زیباکلام که وی را اصلاح طلب نمی داند برآشفته:" ما نفهمیدیم از کی تا حالا زیباکلام معیار و شاقول سنجش اصلاحات شده که ما را ارزیابی می کند؟"
واقعیت این است بسیاری از سیاستمدارانی که خود را اصلاح طلب می دانند، طرفدار وضع موجود هستند و از هر تلاشی برای حفظ شرایط موجود دریغ نمی ورزند. اینان وقتی اصلاح طلبان سهمی از قدرت داشته باشند رشید می‌شوند و بی محابا اسب می تازند، اما وقتی ورق برگردد همچون پرچمی در باد عمل می کنند. بر خلاف تصور این افراد محافظه کاری نام یک حذب در ایران نیست، بلکه عینیت عملکرد ایشان یعنی تلاش برای حفظ شرایط موجود و وحشت از تغییر و اصلاح است.
فی المثل آقای اصغرزاده که چهره جنجالی شورای شهر تهران بود و دم به ساعت جنجال رسانه ای به پا می‌کرد امروز کجاست؟ چرا وقتی مردم هوادار اصلاح به خاطر بی اعتمادی ناشی از انتخابات مخدوش 88 حاضر به رای دادن نیستند آقای کواکبیان بازار را گرم میکند تا بعد شکست خورده و دست از پا درازتر از میدان انتخابات بازگردد و هنوز هم درس واقعی را نگیرد.
طعنه های او در خصوص براندازی طبعا دقیقا متوجه آدمهایی مثل میرحسین، کروبی، تاجزاده، بهزاد نبوی و ... است. علاوه بر آنکه پرونده عملکرد این افراد در دوره قدرت اصلاح طلبان با این شبه اصلاح طلبان قابل قیاس نیست، محبوبیت امروزشان هم با چنین افرادی غیرقابل مقایسه است.
با چنین اوصافی چرا آقای کواکبیان از نظر آقای زیبا کلام خشمگین است؟
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر