به: مدیران روابط عمومی بانک ها
از: یه همکار
اخوی، این تبلیغهایی که این روزها از تلویزیون و رادیو و روزنامه و بیلبورد و ... پخش میکنید، فقط اسباب خنده و اسکول کردن برندتون رو فراهم میکنید. مادامی که جملهی «بزرگترین بانک جهان اسلام» به یاد مردم هست، هر تبلیغ بانکی پول حروم کردنه.
تبلیغات فقط پول ریختن و ولخرجی نیست، یه کم عقل و موقعیتشناسی هم احتیاج داره.
از: یه همکار
اخوی، این تبلیغهایی که این روزها از تلویزیون و رادیو و روزنامه و بیلبورد و ... پخش میکنید، فقط اسباب خنده و اسکول کردن برندتون رو فراهم میکنید. مادامی که جملهی «بزرگترین بانک جهان اسلام» به یاد مردم هست، هر تبلیغ بانکی پول حروم کردنه.
تبلیغات فقط پول ریختن و ولخرجی نیست، یه کم عقل و موقعیتشناسی هم احتیاج داره.
0 نظر:
ارسال یک نظر