web 2.0

۲۸.۴.۹۰

لطفا چای بنوش و به ریش ما بخند

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران در یادداشتی «ضمن رد اتهامات خود در ارتباط با پرونده کهریزک، انتشار مطالبی در مطبوعات درباره قضات متهم در پرونده را "خلاف واقع" و "حاشیه‌ای" دانسته است.»
من هم کاملاً با آقای مرتضوی هم عقیده هستم:
1- مگر شعبان بی مخ تاوان عملش را داد، که آقای مرتضوی بدهد؟
2- مگر عاملین اصلی قتل‌های زنجیره‌ای طعم عدالت را چشیدند که آقای مرتضوی بچشد؟
3- مگر دستور‌دهندگان و عاملین اصلی فجایع 18 تیر از عدالت بهره‌ای بردند که آقای مرتضوی ببرد؟
4- چند تای دیگر نام ببرم؟
من دوستانه و برادرانه خدمت رئیس محترم «ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز» عرض ارادت می کنم و ضمن تقدیم سنگ پای زرین خدمت ایشان، برایشان توفیق روزافزون در خدمت به همین نوع عدالت را دارم.
جناب قاضی، با خونسردی بنشین، یک چای قند‌پهلوی لبریزِ لب دوزِ لب سوز بنوش و به ریش ما و عدالت بخند!
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر