مملکت ما نوبر است به خدا! نخبه ترین و صالح ترین افراد جامعه ما در زندان هستند و اعتصاب غذا می کنند و شکنجه می شوند؛ آنوقت خلافکارها، قاچاقچی ها و زورگیرها راست راست توی خیابان ها می گردند و به ناموس مردم تجاوز می کنند و آب از آب تکان نمی خورد.
درست همان موقعی که یک زن، یک انسان طعمه ی حیوانی ترین غرایز چند جنایتکار می شود، مسئولان امنیت و آرامش مردم در حال متر کردن روسری و آستین جوانها هستند!
به کجا باید شکایت برد از دست شما نامردمان؟
مرتبط:
تجاوز در خمینی شهر؛ قربانیان محکوم میشوند؟
اعتراض امام جمعه کاشمر به یک تجاوز گروهی دیگر
اعتصاب غذای نامحدود ۱۲ نفر از زندانیان سیاسی
راز جراحی تیروئید بدون جای بخیه روی گردن چیست؟
-
تصور کنید در مطب نشستهاید و پزشک با آرامش به شما میگوید که برای حفظ
سلامتیتان، نیاز به برداشتن غده تیروئید دارید. در آن لحظه، فارغ از
نگرانیهای معمول...




1 نظر:
آخه مسئولین امنیت دستشون بنده.خودشونم دارن آنتن م.ی.د.ز.د.ن.
**************
وقتی یه قاضی به دزد بگه حالا تو خیلیم تقصیر نداری.تقصیر خودشونم بوده که اینهمه جواهر تو خونه نگهمیداشته ان،....من که میگم همدستیشونم بعید نیست.
ارسال یک نظر