web 2.0

۳۱.۱.۹۰

جون بهمنی، بشکن!

بهمني:حباب قيمت سکه از امروز شکسته ميشود
بشکن بشکنه، بشکن!
واسه بهمنی، بشکن!
واسه بانک مرکزی، بشکن!
واسه ی آماراش، بشکن!
بشکن بشکنه، بشکن! من نمی شکنم، بشکن!
واسه اقتصاد، بشکن!
همون که داغونه، بشکن! توی گِل می مونه، بشکن!
واسه تحریما، بشکن!
که اثر ندارن، بشکن!
واسه بورس تهرون، بشکن!
ورشکستگیش، بشکن! سرشکستگیش، بشکن!
بشکن بشکنه، بشکن! من نمی شکنم، بشکن!

صبرکن، صبر کن داداش. اصلاً من جدی جدی نمی شکنم! (واسه عروس خانم؟) عرض کردم نمی شکنم داداش! آخه مگه حباب شکستنیه؟ حباب ترکیدنیه عمو! تازشم، با این اقتصاد و بورس و صنعت و غیره و غیره و غیره پولدارا اگه پولشون رو تو طلا نریزن کجا بریزن؟
فکر نان باش عمو، خربزه آب است!
balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

ناشناس گفت...

دروغ از کي وارد ايران شد



ديدگاه پارسي :



داريوش هخامنشي: اهورامزدا دروغ را از سرزمين و مردم من بدور نگه دارد

کوروش بزرگ : مرد پارسي دروغ نگويد حتي بهنگام مرگ در جنگ



ديدگاه عربي:

محمد به علي: اي علي در 3 جا دروغ نيکوست : ميدان جنگ ، وعده به زنان و اصلاح بين مردم.




{ وسايل الشيعه – جلد 12}



به ظاهر خيلي ساده است اما حقيقتي تلخ است

ناشناس گفت...

فقط تقصیر دینه؟! ما هم که همه ماشالا بچه مثبت! قبل از اسلام هم که همه چی اوکی اوکی بوده؟ همه ملت اشراف بودن و همه سیر بودن و هیچی ظلم نبوده؟! فقط هم تقصیر محمده! تا کی می خوایم خودمون رو گول بزنیم؟
متتی

ارسال یک نظر