web 2.0

۳۱.۱.۹۰

با روبات دانای گوگل هم صحبت شوید


حوصله تان سر رفته؟ هیچ کس نیست با او صحبت کنید؟ دنبال یکی می گردید که با او درد دل کنید؟ مثل همیشه گوگل در خدمت شما است!
بخش Labs شرکت گوگل سرویس جدیدی به نام گورو (Guru) راه اندازی کرده که می توانید از طریق سرویس چت گوگل با آن صحبت کنید.
مثلاً در تصویری که می بینید من از این روبات سخنگو آب و هوای تهران را خواستم و گورو هم پاسخ من را ارائه داده. البته بدیهی است هیچ روباتی نمی تواند مثل یک انسان عمل کند و باید از عبارات و کلمات قابل فهم برای آن استفاده کنید.
با استفاده از یک فیلتر شکن به صفحه مخصوص گورو بروید. برروی گزینه ی «ورود و دعوت به چت با گورو» (Sign in and invite myself to chat with Guru) کلیک کنید. پس از ورود و تائید از شما خواسته می شود به برنامه جی تاک یا بخش چت جیمیل خود بروید و به دعوت گورو برای چت پاسخ مثبت بدهید.
حالا گورو به فهرست دوستان شما اضافه می شود و می توانید مکالمه با آن را آغاز کنید.
balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

ناشناس گفت...

نیازی به رفتن به این آدرس نیست. فقط باید guru@googlelabs.com را به لیست دوستان اضافه کرد. ممنون از مطالبتان

Unknown گفت...

شما درست می فرمایید. منتها خودم اینو اول امتحان کردم بدقلقی کرد. گفتم راه مطمئنی رو که امتحانش کردم بگم، بهتره. به هر حال ممنون از توضیح شما.

ارسال یک نظر