web 2.0

۱۴.۱.۹۰

ساختن رزومه به روشی ساده و سریع


Resume Builder:
بیکاری یکی از گسترده ترین معضلات در میان جوانان ماست. اما بخشی از از این بیکاری تقصیر خود افراد است. وقتی یک کارفرما (در شرایط عادلانه و منصفانه) قصد استخدام نیرو داشته باشد، طبعا توقع دارد نیروی مورد نظر تخصص کافی داشته باشد و توان نمایش توانایی هایش را نیز داشته باشد.
طبق تعریف ویکی پدیا: « کارنامک یا رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینه تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ ان در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. »
تارنمای (LinkedIn) شبکه اجتماعی است که مبتنی بر روابط کاری و تخصصی است. چنانچه عضو این تارنما باشید با مشخصات کاربری آن و با کمک اطلاعات شخصی و سوابق شغلی ای که در این تارنما ثبت کرده اید ساده و راحت می توانید یک رزومه شکیل و صحیح داشته باشید.
روند کار بدین صورت است که با نام کاربری تارنمای (LinkedIn) وارد (Resume Builder) می شوید. این ابزار با استفاده از اطلاعات شما در LinkedIn رزومه شما را آماده کرده که می توانید آن را ویرایش کنید. سپس در بالای صفحه (سمت راست) با کلیک بر روی گزینه (PDF/Print) می توانید یک خروجی از روزمه خود تهیه کنید.

در نوشتن این پست از مطلب وبلاگ (makeuseof.com) کمک گرفته شده.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر