web 2.0

۲۲.۸.۸۹

اندر احوالات بیلاخ یونسکو به ما


حالا که يونسكو به سلامتی به کشور دانشمند 16 ساله پرور ايران گفته بيلاخ خ خ و فیلسوفان داخلی و خارجی هم كنگره فلسفه را دودره فرموده اند، پیشنهاد می گردد مشتی از همان گرگوری هایی که از کشورهای 100 متری آفریقا و حومه برای بین المللی کردن مراسمهای عزا و راهپیمایی ها می آورند، دعوت شوند تا با کاسه و کيسه هایشان تشریف بیاورند و یک تور رایگان ایران به علاوه تحمل سخنرانیهاي فلسفی آقایان مشایی، حداد و شرکا نوش جان فرمایند.
همچنين از مشایی جونم هم خواسته شود سر کیسه را شکل کنند و 50 میلیارد تومان پول زبان بسته را آماده حاتم بخشی فرمایند!
از کلیه مسئولین محترم هم خواهشمند است از این توطئه استکبار جهانی زیاد جوش نیاورند، مباحث مفسده برانگیز فلسفه و کلاً علوم انسانی که به هر حال باید از صفحه اجتماع ما حذف شود انشالله. یک روز زودتر، بهتر!
گذشته از همه اینها ممکن بود خدای ناکرده با این همایش ها پای فتنه گران اوباش فلان فلان شده ای مثل جهان بگلو و سروش و حتی زبانم لال زبانم لال فیلسوفان منحط غربی هم به کشور ما باز شود. همان بهتر که نشود.
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

پیر فرزانه گفت...

دیشب که فیلم کنفرانس را نشان می دادند دقیقا همان گرگوری های کشورهای 100متری آمده بودند با تعداد متنابهی از گریگوری های داخلی و جالب اینکه آقای حداد آنچنان از کشور بوعلی سینا داد سخن داده بود که فکر می کردی جزو نواده گان آن مرحوم است و پرچمدار فلسفه در جهان.

ارسال یک نظر