web 2.0

۱۳.۵.۸۹

مارت ویو (MartView) ابزاری تعاملی برای خواندن کتابها و مجلات دیجیتال

عادت به مطالعه متون دیجیتال دارید؟ مارت ویو گزینه مناسبی برای شماست. این نرم افزار شما را قادر می سازد کتابهای الکترونیک را درست با ظاهری شبیه خواندن کتاب واقعی بخوانید (چیزی شبیه آنچه در آیپد اپل یا ابزارهای مشابه پیشتر دیده اید).
نمای افقی و عمودی صفحات
روش ابتکاری و روان ورق زدن صفحات کتاب موجب می شود خواندن کتاب راحت تر و لذت بخش تر باشد. از کلیک همزمان چپ و راست برای زوم کردن و دور کردن تصویر صفحات استفاده کنید. با استفاده از ماوس + دکمه اسکرول کنترل کاملی بر صفحات کتاب خواهید داشت.
ورق زدن صفحه

mart1[1]
ورق زدن صفحات احساسی مثل خواندن یک کتاب واقعی را شبیه سازی می کند. مطمئناً این موضوع عرصه تازه ای را در خواندن متون دیجیتال خواهد گشود.
کاملاً سازگار با نمایشگرهای لمسی
کتاب را حس کنید، با حرکت انگشتها کتاب را مرور کنید، با ضربه آهسته و نگه داشتن، بر روی تصویر زوم کنید. برای تنظیم سطح زوم با دست دایره ترسیم کنید. با حرکت جارویی و نگه داشتن دست به سرعت در کتاب چرخی بزنید و بسیاری ويژگیها و امتیازات دیگر نرم افزار را تجربه کنید.
نگاهی کلی به محتوای کتاب

mart2[1]
با دید زدن تصاویر کوچک صفحات، به محتوای کتاب دیجیتال نگاهی کلی بیندازید. این کار موجب می شود شما با سرعت بیشتری بتوانید دقیقاً صفحه ای را که مورد نظرتان است بیابید و مطالعه کنید.
دانلود مجلات و کتابهای الکترونیک رایگان
هزاران کتاب و مجله قابل دانلود توسط سایر کاربران در سرتاسر جهان در حداقل 20 ژانر مختلف بارگذاری شده که به احتمال زیاد کتابهای مورد علاقه شما هم در میان آنهاست.
دانلود با قابلیت شروع مجدد

mart-dl[1]
در صورتی که اینترنت شما به هر دلیلی قطع شود، شروع مجدد دانلود از هر نقطه ای که دانلود متوقف شده امکان پذیر است. دلیلی برای نگرانی جهت انجام دوباره کار دانلود وجود ندارد.
خودتان کتاب دیجیتال بسازید

mart3[1]
مارت ویو از فرمتهای زیادی از قبیل فایلهای (پی.دی.اف) و هر فرمت مرتبط دیگری از قبیل (jpg/gif/png) پشتیبانی می کند. با این نرم افزار شما می توانید با استفاده از این فرمتها کتاب دیجیتال مورد نظر خودتان را بسازید.
کتاب خود را برای دنیا انتشار دهید

mart4[1]
پس از ساعتها زحمت برای ساختن یک کتاب دیجیتال شما قطعاً مستحق تقدیر هستید. با استفاده از مارت ویو به راحتی فایل خود را انتشار دهید. فقط فایل را بسازید و آپلود کنید و به سادگی آن را روی اینترنت منتشر کنید.

منبع

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر