web 2.0

۱۹.۱۲.۸۸

انگولک به خبرها (گواهینامه رانندگی متاهلی تا کارهای عبادی)

رئيس سازمان جوانان استان تهران: صدور گواهينامه تخصصي «ازدواج» براي خواستگاري.
نظر کارشناسی: زین پس با این گواهینامه برادران آموزش خواهند دید که در چه تونلهایی حق رانندگی دارند و در چه بزرگراه هایی حق رانندگی ندارند. همچنین این موضوع نیز تبیین خواهد شد که چند بار در هفته شرعاً می توان رانندگی کرد.

سرمقاله نویس روزنامه رسالت:
«براي خوردن يک ميوه لازم نيست درخت را از جا درآوريم. به خصوص که درختکاري در ميدان انقلاب بسيار ارزشمند است و به حيات و پويايي نظام کمک مي کند.»
برخی از هواداران پرسیدند: یعنی از این به بعد به جای قتل و تجاوز، قراره حفظ محیط زیست و درختکاری و دولت سبز و این قرتی بازیا بشه خط مشی ما؟ رو ما حساب نکنین داداش!

معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه: قیمت قبور در امامزادگان افزایش می یابد
کارشناسان اقتصادی این اقدام را همانند دو برابر کردن مالیات کارمندان نقاط محروم، حذف یارانه ها، حذف وامهای بانکی (البته برای غیر خودی ها) و ... در جهت تامین کسری بودجه بی سابقه دولت ارزیابی کردند. آنها از اینکه درآمد حکومت در پایین ترین سطح خود در تاریخ ایران قرار دارد و قیمت نفت در پایین ترین سطح است، ابراز نگرانی کردند.

طباطبایی: این اواخرخواص،زیاددروغ می گویند.
حاج آقا خارج تشریف داشتن به سلامتی؟! قربان ما تا یادمان می آید در این مملکت حرف راستی نشنیده ایم. به قول شاعر:
کی راست شنیده ای تو
زین قوم دروغگوی ناتو؟

احمدی‌نژاد: ایران در کنار زیمباوه می ماند.
سپس او در گوش وزیر دولت زیمباوه گفت:«سلام من رو به رابرت جونم برسوناندا. بگو ما همواره شما در کنار سفت بغل می کنیماندا. تازشم ونزوئلا هم سفت پشت سر ما ایستادندا. خود ما سعی می کنیم همواره پشت کره شمالی باشیماند. کلاً دوستی و مهرورزی و عشق خیلی عالیاندا. جان شماندا. توجه فرمودییییییین؟»

مشایی: احمدی نژادمحوررسیدن به ولایت است.
اهالی ولایت و روستاهای مجاور پرسیدند: محور چند چرخ؟ سهمیه بنزین هم داره؟

مشایی: به خانم هدیه تهرانی گفتم کار تو عبادی است.
نظر شخصی من اینه که کار نیکی کریمی عبادی تره. بعضی از دوستان هم معتقدند مهتاب کرامتی از او هم عبادی تره. بعضی از وبلاگنویسها را هم می شناسم که معتقدند آنجلیناجولی عبادی ترین جنس ممکنه.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر