web 2.0

۷.۱۱.۸۸

خوشگلا باید برقصن


ماجرا از آنجا شروع شد که «مستر بین سیاست ایران» با «زن چهره سنگی سینمای ایران» عکسی مکش مرگ من گرفت. یکی از همان عکسهایی که اگر چپکی ها گرفته بودند، خون شهدا پایمال می شد و ضد نظام می شدند و عامل صهیونیسم جهانی می شدند و خلاصه شرتشان بر سر برج میلاد نصب می شد! بعد ایشان الطاف مالی بیشتری را نیز خدمت این زیبا روی تقدیم فرمودند.
سپس پای «کپی گوگوش» و «مهتاب خانوم» هم به دفتر جناب مشایی باز شد (منبع).
بعد مردم خوشگل ندیده ما هی توی «رسانه ی مردمی تاکسی» پچ پچ کردند که: "واااااا! یهو بفرما حرمسرا وا کردی خوب!". بعد هم خط های راستی جناب مشایی برآشفتند زیرا به صورتهای نورانی همچون احمد خاتمی (برنده خفن ترین جایزه اخم سال)، الف.نون (بدون شرح)، فاطی الهام (بینی+چادر) عادت داشتند.
سپس پای چپ ها و معترضین هم به ماجرای سلبریتی ما باز شد و حتی بعضیهایشان گفتند «هدیه مشایی تو دیگه چرا؟».
اما از آنجا که هنور تحلیلگران بی طرفی نیز در این مملکت پیدا می شوند، تحلیلهایی بی طرفانه و دوراندیشانه به شرح زیر ارائه شد:
1- قرار است از هر کدام از زیبا رویان ایران عضوی اخذ و به صورت «معجزه هزاره» وصله پینه شود تا بابت نازیبایی صورت اینهمه خِفّت از بیگانگان نکشیم.
2- برنامه ای بلند مدت طراحی شده تا زشتی سیرت سیاسیون مملکت به مدد زیبایی صورت هنرمندان مملکت لاپوشانی شود.
3- زیبایی زین پس جرم نیست و گشت ارشاد جمع خواهد شد و "مگه مشکلات ما فقط مو و لباس جوونهاست؟ توجه فرمودین؟!"
4- اصولاً خوشگلها باید برقصند تا مشتی محکم بر دهان استکبار نواخته شود!
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

Anonymous گفت...

متاسفم برای این زن که اسم خودش را هنرمند می گذارد. هنرمندی که مسئولیت قبول نمی کند بدرد لای جرز می خورد. این زن با نزدیکی با جنایتکاران بخاطر چندرغاز پول مستقیما در جنایات آنها شریک می شود. او خواسته یا ناخواسته با حمایت از این جنایتکاران دستش را بخون سهراب ها و نداها و اشکان ها آلوده میکند. ننگت باد که بخاطر پول با این جنایتکاران هم آغوش می شوی

ارسال یک نظر