web 2.0

۲.۹.۸۸

خشم دولتی ها از متلک های فردوسی پور


شجاع ترین مردم کسی است که حرف حق را بزند. (حضرت امیر)
به نظر می رسد فردوسی پور پیه خیلی از دردسرها را به تنش مالیده. او در چند هفته اخیر زیرکانه و با همان لحن طنز عالی اش برخی مسائل کشور را به چلش کشیده. گفته های او اگر چه به محبوبیت هر چه بیشتر او در میان مردم انجامیده ولی بی گمان موجب خشم دولتی ها و هم پالکی هایشان شده. این خشم به حدی است که در سایت جهان نیوز آمده:
«دو هفته پیش هنگام صحبت با سرپرست صبا با کنایه وبا زیرکی بحث پارازیتهای ماهواره ای را پیش کشید ! و در هفته گذشته این روند همچنان ادامه داشت و به غیر از این که در مصاحبه ای چالشی انتقادهای وارد به افشین قطبی را مطرح کرد، مساله منشور اخلاقی را پیش کشید و ادعا کرد فدراسیون با دخالت خود زندگی بازیکنان را به چالش می کشد و اخر هم دست به افشاگری زد و از دخالت روابط خانوداگی در انتخاب مدیرعامل سایپا (فامیل رحیم مشایی) پرده برداشت !»
این سایت که معمولاً تفکرات موجود در میان لایه حاکم را می توان در آن یافت، معتقد است که برنامه نود « در چند هفته اخیر تا حدی از خط قرمز عبور کرده».
بدیهی است سیستم فعلی افرادی مثل برخی همکارن فردوسی پور را می پسندد که در حد تهوع آوری تملق و چاپلوسی مسئولان ورزشی را بکنند و بعد در بدترین بازیهای تیم ملی فریاد زنان یک جایشان را ریاکارنه بدرند و تمجیدهای مداوم داشته باشند تا وانمود کنند که عرق ملی دارند.
با این حساب بعید به نظر می رسد عادل نداند که دارد سر در دهان شیر می برد! به گمان من سواد، تخصص و از همه مهمتر شجاعت او تحسین برانگیز و مثال زدنی است.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر