web 2.0

۲۰.۳.۸۸

از شما می ترسم آقای رئیس جمهور

چند روز پیش رئیس جمهور کشورم را کسی می دیدم که با مدیریتی ضعیف و استفاده از مدیران بی تجربه ای مثل بذرپاش موجب ضعف روزافزون ایران می شود و جایگاه صنعت و اقتصاد و سیاست خارجه و ... را تنزل داده.
اکنون پس از چند مناظره مردی را یافته ام که با خونسردی و اعتماد به نفس فوق العاده ای از خط مرز کلیه اخلاقیات عبور می کند. انسانی که شاید حتی هدفی والا در ذهنش بپروراند اما هدفش (هر چه هست) وسیله اش را توجیه می کند. او از یکسو استراتژیست های سپاه را در کنار خود دارد که راه مقابله با حریفانش را به او می آموزند و از سوی دیگر شاگرد آیت اللهی (مصباح) است که از نابود ساختن جمهوری در این مملکت و ایجاد طالبانی دیگر در ایران عزیز هیچ ابایی ندارد و شاید به همین دلیل اکثر مراجع شیعه از تفکرات وی و نزدیکانش دوری می جویند. رئیس جمهور من هنوز عقده تلخی از کاریکاتور سالها پیشِ نیک آهنگی دارد که خود اکنون آواره همان کاریکاتور است. کسی که چنین رویکرد ووحشتزایی دارد تا کجا پیش خواهد رفت و چقدر طول می کشد تا به قلع و قمع حریفانش برخیزد؟
آقای رئیس جمهور والله من اکنون به شدت از شما و همفکرانتان که به هیچ دستور دینی و هیچ الگوی اخلاقی پایبند نیستید به شدت وحشت دارم. امیدوارم خداوند ما و دین پیامبر رحمت (ص) را از این برهه دهشتناک نجات بخشد.
مرتبط:
پیامبر اسلام (ص): ((درهمى كه انسان از ربا به دست مى آورد گناهش نزد خدا از سى و شش زنا بزرگتر است ! و از هر ربا بالاتر آبروى مسلمان است )) تفسير نمونه جلد 22 صفحه 189
پیامبر اسلام (ص): دروغگو ، دروغ نمی گوید مگر به سبب حقارتی که در نفس خود احساس می کند .
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر