( ترکیب کردن چند فایل ورد و ساختن یک فایل واحد )
برای کاهش حجم و سادگی آرشیو کردن فایلهای ورد در رایانه ام مشکل جدی داشتم. با جستجوی فارسی در اینترنت راه به جایی نبردم. با جستجوی انگلیسی برای ادغام فایلهای ورد نتیجه مورد نظرم را در این منبع یافتم.
برای انجام این کار باید ابتدا ورد 2007 مایکروسافت را باز کنید. سپس:
1- به نوار (Insert) بروید.
2- به گزینه (Object) بروید و روی دکمه (Text from File) کلیک کنید.
3- در پنجره ای که باز می شود، فایلهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه (Insert) را کلیک کنید.
4- اکنون همه آن فایلها پشت سر هم در فایل وردی که باز است ظاهر می شوند و کافی است آن را در محل مورد نظرتان ذخیره سازی کنید.
সরকারি চাকরির খবর Bd Govt Job Round 2024
-
Semiconductors from Infineon are used to generate electrical energy
effectively from photo voltaic and wind sources. They also enable vitality
to be tran...
0 نظر:
ارسال یک نظر