web 2.0

۱۵.۲.۸۸

اصلاح الگوی مصرف و سفرهای تبلیغاتی


دارم «متن کتاب فرزند ملت» در سایت «رجانیوز» را می خوانم:
...«دكتر معمولا" وقتى مطلبى مى خواهد بنويسد،حداكثر استفاده را از كاغذ دم دستش مى برد. پاكت هاى نامه را آرام و با احتياط باز مى كند كه آسيبى نبيند و بعد از پشت آنها هم براى نوشتن استفاده مى كند.و دور نمى اندازد. به كارمندها و منشى هاى دفترش هم سفارش كرده از پشت كاغذهاى باطله كه سفيد و قابل استفاده است استفاده كنند. *** دكتر نسبت به مصرف بى رويه ى انرژى فوق العاده حساس است و خودش هم رعايت مى كند. سيستم خنك كننده ى دفتر رئيس جمهور كولرهاى گازى است. اين كولرها برق زيادى مصرف مى كنند. دكتر معتقداست كشورهاى پيشرفته با تبليغ و فروش اين كولرها به مردم ايران انرژى مملكت را ازبين مى برند. حتى اگر هوا در اوج گرما هم باشد، به محض اين كه مى بيند در اتاق كولر روشن كرده اند،فورى آنها را خاموش مى كند.»...
تصویر این پست یک بنر را در سفر تبلیغاتی ایشان به کرج نشان می دهد. اگر مساحت بنر را حدود 10 متر در نظر بگیریم؛ با ارزانترین بنرها (2500 ت) قیمت تمام شدهٔ همین یکی حدود 25000 تومان است. بنر مذکور روی داربست نصب شده. در کمترین حالت 20000 تومان هم برای نصب داربست پرداخت شده. یعنی در حداقل ترین شرایط ممکن 45000 تومان فقط و فقط برای همین بنر تبلیغاتی نصب شده. در سال اصلاح الگوی مصرف به هزینه بیت المال چند هزار تومان بنر تبلیغاتی برای آقای احمدی نژاد در کرج نصب شده؟
سایر پرتغال فروشها را می توانید در اینجا و اینجا پیدا کنید.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر