web 2.0

۲۰.۷.۸۷

در ماتحتمان عروسی است

آخ جون! اینقدر خوشحالم که زبان از وصف آن عاجز است. هِی با خودم می گفتم تا کی دولت شرمنده از آن ما، ملی پوش بازنده از آن ما؟ پس کی آینده از آن ما؟
اما بالاخره ما توانستیم شایستگی خویش را به اثبات برسانیم و قدرت اول منطقه بودن و حتی ابرقدرت جهانی بودن خویش را به رخ جهان بکشیم. به گزارش خبرگزاریها هم اکنون در ماتحت بنده و بسیاری از ملت غیور ایران عروسی بر پا می باشد و بنده خودم سپرده ام از ایل ساز و دهل اختصاصی بیاورند و بنوازند تا همه دنیا بداند، آمریکا بداند و اروپا بداند که ما بالاخره در خاورمیانه اول شدیم. باور ندارید، مطلب پیوندی زیر را بخونید:
صندوق بین‌المللی پول: «تورم ایران در خاورمیانه رتبه نخست است و در میان ۱۸۳ کشور جهان جایگاه چهارم را به لحاط تورم داراست»
این پیشرفت خارق العاده که بی شک مرهون تلاش شبانه روزی معجزه قرن و تحت تاثیر هاله نور است را به دولت و ملت غیور ایران تبریک گفته و از طرف ملت همیشه زیر صحنه اعلام می دارد اینجانبان با مسرت فراوان و مشتاقانه منتظر معجزات بعدی مهرورزان عزیز و طرح جامع اقتصادی آن بزرگواران می باشیم تا مقام ما را نه تنها از ساکنین کره زمین بلکه از ساکنین مریخ و سایر کرات نیز جلوتر برد.

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر