web 2.0

۲.۳.۸۷

داش رشید و سرعت اینترنت


وزیر تلگراف و غیره اخیراً بیانات گهرباری در زمینه اینترنت داشته اند که بسیاری آگاهان و حتی ناآگاهان از خواندن مطالب ایشان در صفحات وب (!) با سرعت دایل آپ برآشفتند. در این رابطه داش رشید، داش مشتیِ محلهٴ ته آسفالت بیانیه ای صادر نموده اند که به استحضار می رسد:
چاکرات آقای وزیر هم هستیم! مخلصات جمیعِ جماعتِ بر و بچ بلاگستون و محلای همسادمون هم هستیم! آقا والا ما که حوصله موصله وزیر و وکیل و این مخسره بازیا رو نداریم که. منتها این مَتَتی با اون چار تا چشای زاغش زل زده تو چشای ما و گیر داده که یه صبتی با این یارو ریشوهه که عکسشو به ما نیشون داده بکنیم. ما هم خواستیم خدمت ایشون عرض کنیم که داداش مگه مغز خر خوردی؟ خوب حرف این جغله مغله ها رو گوش کون دیگه! کی می خوای ارزش این تِرت و پِرت رو بفهمی؟ اگه این متتی نبود ما خودمون تا ابد در جهالت مونده بودیم. والّا!
همه فحشای خانو الهام اینا به سیدممد و رفقا رو واسم از تو این تاپ ماپه چیه، خوند. پیغمبر شدن رئیس جمهور رو هم از تو همون درآورد واسمون خوند تا ما بهش ایمون آوردیم. آخه داداش اگه سرعت مرعت این متتی کم باشه عکس مکسای سفرای توریستی شما و بر و بچ دولت رو چطوری به ما نشون بده؟ اصلاً مگه قرار نشد سهام عدالت این ننهٴ ما رو متتی واسمون از تو ترت و پرتش در بیاره؟ دِ این یکی که دستور رفیقای خودته قُّرمس...! (باشه بابا آمپر نمی چسپونیم.) اگه این بچه نبود که تا ابد هم ما کارت بنزین ماشینمون گیرمون نمی یومد. اونوقت چطوری نون خونواده رو درمیاوردیم؟ گه تو رو می خوردیم آخه؟ از اینا گذشته تلگراف ملگراف هم که دیگه پیدا نمی شه. من و شومای بی سوات چطوری با فک و فامیلامون مرتبط بشیم آخه؟
این متتی همه خبر مبرا رو از این ترت و پِرت گرفته بود. حالا ممکنه سوات شوما یه کلاس بیشتر ما باشه ولی خوب ما تجربه جادمون بیشتره والّا! می گم حالا که بحث سوات پیش اومد مدرکت رو کجا خریدی ما هم یکیشو بخریم؟
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر