web 2.0

۸.۱.۸۷

غریزه اصلی

همونقدر که تو جنوب آدم عملی و تَلِ خوب فت و فراوونه، تو شمال عرق خورای حرفه ای! القصه، من همراه عیال مربوطه تو یه جاده روستایی ییلاقی تو شمال قدم می زدیم که دیدم یکی دو تا موتور از روبرو دارن میان. چهار یا پنش تا جوون سوار موتورا بودن که به خوبی معلوم بود مست هستن. پیش خودم گفتم اگه این نروکها متعرض ما بشن چیکار کنم! در کمتر از یک ثانیه سنگهایی رو که تا فاصله پنج متر قرار داشتن دید زدم و تخمین زدم با اونا چند نفر رو می شه ناکار کرد و با چه سرعت و دقتی باید پرتشون کنم. موتورا از کنار ما گذشتن و هیچ اتفاقی نیفتاد. کلی به خودم خندیدم و فهمیدم این توانایی پرتاب سنگ لرها چیزی بیشتر از یه توانایی عادیه و بیشتر غریزیه که می تونه اینقدر سریع عمل کنه!
در تکمیل این پست یه جک هست که می گه:
اگه با یه لر دعوا کردین و اون فرار کرد شما هم فورا فرار کنید چون یقینا طرف رفته سنگ بیاره.
راستی شما از چه قومیتی هستین و کدوم غرایز اصلیش رو سراغ دارین؟
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر