web 2.0

۱۵.۱۱.۸۶

گوگل بلاگرول

سید یوسف بلاگریان1 – دکتر مزیدی وردپرس زاده 0
یکی از مهمترین و مسرت بخش ترین خبرهای این روزها واسه من اضافه شدن امکان بلاگرولینگ به گوگل ریدره. همونطور که احتمالاً سمت راست وبلاگ می بینید لیست عریض و طویلی از پیوندهای وبلاگ دیده می شه. به این شکل می تونید به چنین فهرستی برسید:
Google reader> manage subscriptions> tags> add a blogroll to your site
با کلیک روی این گزینه یک پنجره پاپ آپ باز می شه که حاوی یک کد جاواست. کافیه کد رو در المنتهای وبلاگ (بخش کدهای جاوا و اچ تی ام ال) اضافه کنید تا فهرست پیوندهای وبلاگ دیده بشه
دعای پست:
الهی گوگل ریدر را از شر شیطان و فیل بانها در امان دار!
توضیحات:
فهرست فعلی در واقع کپی و پیست شده فهرست سید یوسف بلاگریانه. سعی می کنم در اسرع وقت فهرست بلاگرولینگی خودم رو تکمیل و جایگزین کنم.
مشکل:
کسی می دونه چطور می شه تو ظاهر این فهرست دست برد تا مثلاً لینکها رو پشت سر هم و با عرض بیشتر یا با فونت کوچک تر نشون بده تا اینقدر دراز و بدقواره نباشه؟
+
البته باید یادآوری کنم که با روش سید یوسف (بردن پیوندها به یک صفحه دیگه) شدیداً مخالفم. جای پیوند تو وبلاگه . به علاوه این یه جور کم آوردن در مقابل فیلبانهاست.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر