web 2.0

۱۱.۸.۸۵

قصه های جهنم (الف

0)

احتمالاً این جوک رو شنیدید، ولی خوندن دوبارش خالی از لطف نیست:

{دو نفر ایرانی وارد جهنم می شوند. مامور جهنم از آنها می خواهدکه بین جهنم ایرانیها و جهنم خارجیها یکی را انتخاب کنند. می پرسند فرقش چیست؟ جواب می دهد:« جهنم خارجیها یک روز در میان عذاب می دهند و جهنم ایرانیها هر روز. هر کدام یکی را انتخاب میکنند. اولی که جهنم خارجیها را انتخاب کرده بود و فکر می کرد خیلی زرنگ است در حالی جای سوختگیهای روز قبل بدجوری آزارش می داد کنار دیوار حائل بین دو جهنم رفت. رفیقش را دید که در آسایش کامل است و از عذاب برای او و سایرین خبری نیست. علت را پرسید. جواب شنید:« اینجا یک روز آتش نیست، یک روز هیزم نیست و روزی که هر دو باشند مسئول عذاب نیست. و همیشه مثل دنیای قبل اوضاع از همین قرار است.»}

1)

حالا توی اداره :

یه روز تو تنبلی می کنی و خوب کارت ررو انجام نمی دی، یه روز می خوای کارت رو درست انجام بدی رئیست با کرم ریزیهاش اجازه نمی ده، یه روز هم برق می ره و همه کارا می خوابه، بقیه هفته رو هم که رئیس دولت طی یک عملیات محیرالعقول تعطیل می کنه و تو می ری صفاسیتی!

2)

میخوای با موبایلت که هر چی با جون کندن پول درآوردی دادی بابت خودش و هزینه سرسام آور ماهیانه ش زنگ بزنی:

خط نمی ده؛ اگه خط بده شبکه مشغوله؛ اگه شبکه مشغول نباشه یه صدای نانازی بهت می گه در دسترس نمی باشد؛ اگه از همه این هفت خوان گذشتی و شمارت گرفت، در حالی که به شدت از موفقیتت خرکیف شدی، توی خیابون، تو روز روشن، یه موتوری موبایلت رو می قاپه و ...

ادامه دارد...

balatarin
Delicious
Twitter

6 نظر:

فؤاد گفت...

میخوای به اینتر نت متصل بشی شماره گیری میکنی یه دفعه متوجه میشی تلفن قطع شده از بقالی سر کوچه زنگ میزنی که وصلش کنن سه چهار روز بعد وصلش میکنن میری کلید روشن کردن کامپیوتر رو بزنی میبینی که روشن نمیشه برق قطع شده صبر میکنی برق بیاد بعد وصل بشی وصل میشی ولی هیچ سایتی باز نمیشه صبر میکنی تا خیلی آروم سایتها باز بشن هر سایت حدود نیم ساعت
کارت اینترنتت هم تمومه دیگه ..

فؤاد گفت...

میخوای به اینتر نت متصل بشی شماره گیری میکنی یه دفعه متوجه میشی تلفن قطع شده از بقالی سر کوچه زنگ میزنی که وصلش کنن سه چهار روز بعد وصلش میکنن میری کلید روشن کردن کامپیوتر رو بزنی میبینی که روشن نمیشه برق قطع شده صبر میکنی برق بیاد بعد وصل بشی وصل میشی ولی هیچ سایتی باز نمیشه صبر میکنی تا خیلی آروم سایتها باز بشن هر سایت حدود نیم ساعت
کارت اینترنتت هم تمومه دیگه ..

لیلا گفت...

از این تعطیلات نگو که من دلم خونه!
عین ۴ روزش درگیر این نمایشگاه به تلکوم بودم که آخرش هم نفهمیدم فلسفه اش چی بود!

لیلا گفت...

از این تعطیلات نگو که من دلم خونه!
عین ۴ روزش درگیر این نمایشگاه به تلکوم بودم که آخرش هم نفهمیدم فلسفه اش چی بود!

متتی گفت...

حاضر بودم قسم بخورم که تویکی واسه این پست کامنت می ذاری فواد!

متتی گفت...

حاضر بودم قسم بخورم که تویکی واسه این پست کامنت می ذاری فواد!

ارسال یک نظر