web 2.0

۱۰.۹.۸۵

لااقل خودتان جدی بگیرید

اصلاح طلبان به خوبی می دانند که از دایره بازی خبرگان بیرونند. سن بالای n سال و اصلاح طلبی؟! اما در رابطه با شوراها:

تهران قلب انتخابات شوراهاست. آنجاست که شهردار پایتخت انتخاب می شود و می شود کلی بازی سیاسی راه انداخت و حتی با روبروی دولت صف کشید. این را هر دو جناح خوب می دانند و به همین خاطر هم قطعاً نیروی اصلی شان را در آنجا سرمایه گذاری می کنند. فهرست مشترک اصلاح طلبان برای تهران هم بالاخره منتشر شد. فهرستی که با توجه به اظهار نظرها به نظر می آید تنها نظر مشارکت، مجاهدین انقلاب، اعتماد ملی و کارگزاران را تامین می کند (مثل همیشه). جالب اینجاست که این فهرست در اخبار خبرگزاریهای مختلف دارای تناقض و تفاوت است:

روزنامه ایران (8/9/85) :

در اين ليست معصومه ابتكار، محمدعلى نجفى، اعظم نورى، احمد مسجد جامعى، اسحاق جهانگيرى(انصراف داد)، شهاب طباطبايى، احمد نبوى، هادى ساعى، غلامرضا تاجگردون، پيروز حناچى، على دوستى، الهه راستگو، قاسم تقى زاده خامسى، على (روح الله) اوحدى و خانم رحمتى به عنوان كانديداهاى اصلاح طلبان حضور دارند.

روزنامه ایران (9/9/85) :

اسامى اعلام شده از سوى حاجى بدين شرح است : محمدعلى نجفى، معصومه ابتكار، احمد مسجد جامعى، پيروز حناچى، هادى ساعى، قاسم تقى زاده، زهرا صدراعظم نورى، شهاب الدين طباطبايى، الهه راستگو، افشين حبيب زاده، عباس ميرزاابوطالبى، حسن كريمى، على نوذرپور، سيدكامل تقوى نژاد و على دوستى.

شهر فردا (سایت اطلاع رسانی ائتلاف) (8/9/85):

محمدعلي نجفي، احمد مسجدجامعي، معصومه ابتكار، هادي ساعي، پيروز حناچي، قاسم تقي‌زاده، زهرا صدراعظم نوري، الهه راستگو، شهاب‌الدين طباطبايي، افشين حيبب‌زاده، عباس ميرزا ابوطالبي، حسن كريمي، علي نوذرپور، سيدكامل تقوي‌نژاد

خبرگزاری آفتاب (9/9/85):

محمدعلی نجفی، احمد مسجدجامعی، معصومه ابتکار، قاسم تقی‌زاده خامسی، پیروز حناچی، هادی ساعی، اعظم نوری، شهاب طباطبایی، غلامرضا تاجگردون، روح‌الله اوحدی، افشین حبیب‌زاده، میرزا ابوطالبی، علی دوستی و سید کامل تقوی نژاد اعضای فهرست نهایی ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر تهران هستند که در دیدار عصر پنج‌شنبه با سید محمد خاتمی حضور داشتند.

تا آنجا که من شمردم تفاوتها مربوط به خانمها و آقایان تاجگردون، دوستی، راستگو و نوذر پور است. حالا واقعاً کدام یک درست است؟ خدا بهتر می داند.

در ضمن اگر سری به سایت شهر فردا بزنید با محیط آشفته ای مواجه می شوید که نمی دانید اطلاعات مورد نیازتان در مورد کاندیداها را بدست بیاورید. جالب اینجاست که در این سایت تنها آقایان نجفی، مسجد جامعی و طباطبایی معرفی شده اند که دو تای اول فکر نکنم اصلاً نیازی به معرفی داشته باشند.

آقا لااقل خودتان قضیه را جدی بگیرید تا ملت هم...

ضمناً آقای حاجی برنامه اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها را این گونه بیان داشت:

1- ایمنی و سلامت شهروندان

2- تأمین امنیت و آرامش شهروندان

3- ساماندهی اقتصادی شهر

4- ایجاد فضا و امکانات برای اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان، زنان و سالمندان

5- محور ترافیک و ساماندهی شبکه حمل و نقل که سعی می‌شود در پایان دوره 4 ساله شورا سهم وسایل نقلیه از 25 درصد به 56 درصد افزایش پیدا کند.

6- سالم‌سازی و روان سازی مقررات اداری

7- ساماندهی سیما و کالبد شهری

8- توسعه مشارکت مردم در امور و بها دادن به سرمایه‌های مالی مردم و حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران حتی جذب سرمایه‌گذاران خارجی

9- امور اجتماعی، فرهنگی و آموزشی مثل توسعه فرهنگسراها

10- توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای و ساکنین این مناطق که از اقشار محروم جامعه هستند.

جای امیدواری است که بالاخره چند هدف اعلام شد (اگر فردا کاندیداها مستقلاً اهداف خود را اعلام نکنند!)

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر