web 2.0

۷.۸.۸۵

قبيله ما

طنز همیشه برام یه جذابیت خاص و متفاوت داره. البته مدتیه طنز قوی که به دل خودم بشینه ننوشتم. می خوام از این به بعد بیشتر از قلمم (کیبردم) طنازی بخوام. فعلاً به یه کم دستگرمی احتیاج دارم (لابد با بازنوشت مطالب قبلی). مطلب زیر تازه نیست و قبلاً جای دیگه ای منتشرش کرده بودم؛ اما به هر حال خوندنش خالی از لطف نیست:

من به قبيله خودم افتخار مي نمايم. من شيفته قبيله خودم مي باشم. من عاشق قبيله ام مي باشم. چرا نباشـم؟ قبيله اي كه اين قدر ممتاز مي باشد، حق دارم عاشقش باشم. بگذار بگويند اين قبيله گر است، بگذار بگويند نژادپرست است. بگذار بگويند نازي است، نئونازي است، نانازي است، نازنازي است، اتانازي است يا هر نازي ديگري است.

قبيله من همه جا هستند، از گينه بيصاحاب تا ايالات منفرده و افغانستان و همين ايران خودمان. قبيله من قبيله بزرگي است. بعضي مي گويند ما مثل كولي ها مي باشيم. يعني همه جا حضور داريم و ميزان محبت مردم به ما نيز به همان ميزان مي باشد.

اصلاً چه اهميتي دارد عوام پست بي ارزش چه فكر مي نمايند؟ همانگونه كه در فوق ذكر گرديد ما همه جا حضور داريم، فلذا ممكن است شما هم اكنون در برابر يكي از اعضاي قبيله من نشسته باشيد. پس مؤدب بنشينيد. زير چشمي نگاه ننمائيد. همه ي فحش هايي كه زيرلب داديد به خودتان برگردد!

شايد دلتان بخواهد در مورد شغل ما مطلع گرديد. شغل شريف همه اعضاي قبيله ي من يكي است. عين اعضاي محترم قبيله كولي ها كه شغلشان يكي است.

آري شغل همه ما هامش نويسي است كه به زبان شما عوام الناس مي شود «پي نوشت».

اقوام خارجيمان هم به آن مي گويند: «پاراف»

قبيله ما نام هاي بسياري را دارا مي باشد، كه از آن جمله مي توان به آقايان، رؤساي محترم، عالي جنابان، قاتلان، گردن كلفتها، دله دزدها، نان برها و بسياري از نامهاي ديگر كه عـوام استفاده مي نماينـد، اشــاره نمود؛ اما از همه اينها مشهورتر اصطلاح «كله گنده ها»‌ مي باشد. من خود ساعت ها كله ام را در آينه نگاه كرده ام ولي دليل اطلاق چنين اصطلاحي را نفهميدم؛ ولي از آنجا كه همواره از كوچكي كله يا به قول معلم هاي مدرسه ام مغز فندقي بودن خود رنج برده ام به اين اصطلاح بسيار علاقه مند مي باشم.

با تـوجه به مـوارد فوق الذكر، با محروميت متتي از نوشتن و ممنوع نمودن خواندن چرت و پرت هاي وي توسط شما موافقت مي گردد. اقدام فرمائيد.

تا كور شود هر آن كه نتواند ديد

كله گنده مجهول

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر