web 2.0

۲۸.۸.۹۱

ایمان به حقیقت یابها و عدالت پیشه گان

قوه قضاییه و مجلس محترم برای اجرای عدالت در خصوص قتل ستار بهشتی (از اهالی وبلاگستان فارسی) دست به کار شده اند.
من به موفقیتِ تلاشهای این بزرگواران کاملاً ایمان دارم. من ایمان خود را از انجام تحقیقات و اجرای عدالت برای حمله کنندگان به کوی دانشگاه در سال 78، قتلهای زنجیره ای، حمله 88 به کوی دانشگاه و کهریزک به دست آورده ام. در چنین ایمان محکمی شک هرگز رسوخ نخواهد کرد، و اگر هم رسوخ کند دیدن شهادت انسان شریفی همچون قاضی مرتضوی تردیدها را برطرف خواهد ساخت.
به ویژه از چند شب پیش که سردار رادان عزیز که هیچ ارتباطی با ماجرای کهریزک ندارند اطمینان داد که پلیس با خاطیان پرونده ستار بهشتی برخورد خواهد کرد خیال من تخت و راحت شد.
کلا لازم است از جانب خودم و همه ساکنان وبلاگستان فارسی از اینهمه حقیقت یابی و عدالت طلبی سپاسگذاری کنم.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر