web 2.0

۳.۷.۹۱

تروریستهای محترم!

آمریکا مجاهدین را تروریست بداند یا نداند، ما از یاد نخواهیم برد که دست مجاهدیم به خون ایرانیهای زیادی (که در حملات تروریستی آنها کشته شده اند) آلوده است.
آمریکا آنها را تروریست بداند یا نداند، ما به یاد داریم که آنها سالها نوکری صدام را کرده اند و خائنانه علیه کشورشان جنگیدند.
آمریکا آنها را تروریست بداند یا نداند، ما به خاطر داریم که آنها کمونیستهایی هستند که زیارت عاشورا می خوانند و خرجی شان را از کاپتالیستها می گیرند و ریاکارتر از این هم مگر می شود بود؟!
آمریکا آنها را تروریست بداند یا نداند، ما یادمان هست که این سازمان به طور منظم عقاید اعضایش را (به نقل از اعضای جداشده) تفتیش می کند و حتی از حکومت فعلی هم بیشتر در زندگی شخصی اعضایش دخالت می کند.
آمریکا مجاهدین را تروریست بداند یا نداند، ما هیچ جوری توی کَتِمان نمی رود که اینها را جای قناری به ما جا بزنند.
balatarin
Delicious
Twitter

20 نظر:

ناشناس گفت...

اشتباه میکنی الان 34 ساله که خر را به جای قناری به شما تحمیل کردند ... تو هنوز اندر خم یک کوچه ای ........

ناشناس گفت...

ای جون گل گفتی
به قول میرحسین که میگفت اینا مردن ما زندشون نکنیم واقعا هم همینطوره
و اینجا خودم باید به گفته میرحسین سلطنت طلبان پیر رو هم اضاف کنم

ناشناس گفت...


دوستان خواهشا کمی عمیق تر بیندیشید.

یک بازی برد برای ایران... متاسقم از ماست که بر ماست

اصلا و ابدا اگر خروج منافقین از لیست گروهک های تروریستی انجام گیره.

احتمال فراخواندن حافظ منافع آمریکا در ایران و اعتراض شدید دور از انتظار نیست.

وقتی له و لورده های رجوی و شعبان بی مخ های پهلوی در تله امنیتی ایران برای مظلوم نمایی و دستاویز قرار دادن آن برای جلوگیری از خروج منافقین می افتند چطوری به روند دمکراسی در ایران خوش بین باشیم.

متاسفم.

quickone گفت...

nakheyr anha bar alayhe Iran najangidand ,
anha bar alayhe akhoondha jangidand, an moghe ke bgahiyeh iraniha hanooz khayehaye khomeini ra lees mezadand,

vali allan bad az 34 saal hameh fahmidand, ke akhoondha che kesafathayi hastand, ke agar amrika ya esraeel be iran hamleh konad dige kassy baraye jang davtalab nemisheh ,va hatta kheylyha meran dar kenareh amrikayoha ba akhoondha va pasdarha mejangand ,

pass agar shoma hanooz hamantoor ke 30 sal pish fekr mekardi ,,fekr mekony , ya ahmagh hasty ,, ya mozdooreh akhoondha, hamantor ke mehman parast dar new york kotak khord , baghiyeh iraniha ham montazerand ta yek etefaghy beyoftehta kheshtake harchi akhoondo reeshoo ra atish bezanan,

ناشناس گفت...

یه جوری با گفته تون تله امنیتی ایران موافقم.

ناشناس گفت...

وی تو روح به روح ابریشمچی وکشته های مریم رجوی و البته غارت گر های پهلوی خصوصا رضا شاه فاسد.

ناشناس گفت...

مجاهدا یک سری خائن وطن فروش و آد م کش هستند.اینتقدر کثیف هستند که با صدام همکاری می کردن. یادتون باشه ازدوستان صدام جنایتکار حمایت نکنین.
زنده باد میرحسن

quickone گفت...

dar zamaneh nakhost vaziriyeh mirhousein bood ke 6000 nafar az javoonhayeh mojahed ra dar zendanha eddam kardand ke tanha jormeshan in bood ke bar alayhe regime akhoondy eteraz kardand na dar jangy sherkat kardand, na adami koshtand,
va Mirhosein va karoubi ham dar in koshtarha dast dashtand, vali alan megan ma khabr nadashtim

ahmadinejad ham 1 saal digeh berounesh mekonan ,,,badesh mesheh az mokhalefineh akhoondha,

moshkel ineke ta vaghty savareh ghataran be fekre piadeh nistand, vali hamchin ke ba ordangy az ghatar piadashoun mekonand, meshan mihan parast, messle Mousavi va Karoubi,

in Mojahedin ham roozy khayeh maleh Khomeini boodand, vali jzeh avalin kassani boodand ke akhoondha ba ordangi az ghatar piadashoun kardand

ناشناس گفت...

اینها که خائنان وطن فروش مریم قرطی اند. تف بر تک تک شون

ناشناس گفت...

مثل اینکه این قضایا بدجوری باعث سوزش برادران اطلاعات و اغایان سبزاللهی شده
به قول پدر و سرورتون احمدی نژاد اب را بریزید انجایی که میسوزه

ناشناس گفت...

معلومه مجاهدین بد چوب تری به رژیم و اغایون اطلاعاتی فرو کردن که تا این حد باعث سوزش شده

ناشناس گفت...

خدا را شکر نسل بی پیش رفتن و آتش آتش مریم رجوی را در عملیات مرصاد منقرض کردیم اشرف هم که از دستشون درآوردیم. ان شالله یزودی بیماری هم دامن گیرشون می شه..

ناشناس گفت...

چرابه هم تیکه می اندازید ماهیت مجاهدین بری همه مشخص است.چه اطلاعاتی.چه سبز .چه طاغوتی.چه بیسواد.چه با سواد.مدانند مجاهدین یعنی:خائن و وطن فروش

ناشناس گفت...

این گروه،کثیفترین گروهی است که در طول تاریخ بشریت دیده شده.که علاوه بر جنایت در کشور خود،حتی در جنگ نیز در کنار دشمن بوده اند.همیشه هم در حال مظلوم نمایی هستند.یادمه در بروکسل،با پول از کمپهای پناهندگان (اون هم از غیر ایرانیها)خواهش میکردند در میتینگ مریم خانم رجوی شرکت کنند،آخرش هم فقط 15 تا 20 نفر بیشتر حضور نداشتند.

sojood گفت...

ماشاءا... بعضی ها خیلی بی خانواده اند چون لازمه ادب وشعور اجتماعی بزرگ شدن بر سر سفره پدری است ومعلومه بعضی ها ندارند و فضای مجازی رو منزل خودشون میدونند که از ته دل به مشتری های منزلشون دشنام میدهند.من خیلی با تفکر ودیدگاه مجاهدین مخالفم واعمالشون خنده داره ولی تمامی کسانی که نظراتشون رو نوشتند فرسنگها با واقیت فاصله دارند ومعلومه هیچکدومتون دیدگاه سیاسی ندارید ویا خیلی آبکیه .تمامی این رخدادها طرح های قوی وکارشناسانه در پی داره اینها رو دادن تولیست والان هم درآوردن تا تواب نمک بخوابونند برای روز مبادا آمریکا شدیدا در پی کیش و ماد کردن تحولات منطقه ودنیا به نفع خودش است وما در آچمزش موندیم .و صدی بس تاسف به حال تفکر این جوانان که باید آگاهی داشته باشند ولی جلوی پاشونو نمی بینند

میهن گفت...

این فرومایگى‌ها نه ”فى سبیل الله“ است و نه از سر ”عرق پرولتاریایى“ یا غیرت ملى.
سراپا بىغیرتى و بىشرافتى است. دست تکان دادن و عشوه سیاسى براى ارتجاع هار و وحشى است.

میهن گفت...

نادیده گرفتن مرزبندى سرخ و خونین با دشمن ضدبشرى است. مخدوش کردن مرز مقاومت با تسلیم است. که از ابراهیم بت شکن تا اسپارتاکوس و زاپاتا، و از امام حسین تا مقاومت یونان و اسپانیا، و از بابک خرمدین و سربداران تا دلیران تنگستان و ستارخان و امیرخیز، از برجستهترین دستاوردهاى بشریت است، از سوى هر کس که باشد، خائنانه و مشمئز کننده و دقیقاً در خدمت بقاى رژیم و بر ضد قیام و سرنگونى است.
با هر بهانه و تحت هر عنوان و هر پوششى که در جبهه ارتجاع و بخش ولایتفقیه و پشتیبانان و دم و دنبالچههاى آن در سراسر جهان، ارائه شود، فرقى نمى‌کند و مضمونش همین است. در خدمت بقاى رژیم و بر ضد قیام و مقاومت براى رهایى است.

میهن گفت...


گمان مى‌کنند ما نمى‌دانیم که وزارت بدنام، سربازان گمنام را موظف کرده است قبل از هرچیز و مهمتر از هرچیز دیگر، شایع کنند و جا بیندازند که: مجاهدین به هرکس به آنها انتقاد دارد برچسب رژیمى و وزارت اطلاعات مىزنند. همانطور که یک بار یونسى وزیر اطلاعات خاتمى در ۵شهریور ۱۳۷۹ دررسانههاى رژیم آمار داد. این نخستین وظیفه همان «هزاران کارمند رسمى و صدها هزار خبرچین. مخبر، همکار در سراسر کشور و در سراسر دنیا» و «صدها هزار پرسنل رسمى و غیررسمى» و «هزاران کارشناس مقتدر (بخوانید دژخیم) اطلاعاتى» است.
گمان مى‌کنند آجیل مشکل گشاى ”بیست - هشتاد“ وزارت بدنام از یادها رفته است که دستورالعمل داده بود براى موجه کردن ۲۰ درصد تاخت و تاز به مجاهدین، ۸۰ درصد هم به رژیم بزنند.
گمان مى‌کنند که ما چند دهه پیش، خوشرقصى براى رژیم تحت عنوان «تمرین دموکراسى» با شروع کردن از مجاهدین را نیازمودهایم.

ناشناس گفت...

انهائی که به مجاهدین خلق بر چسب خیانت میزنند همون هائی هستند که تا همین حالا هم از اصلاح طلب های حکومتی تقاضای یک تیکه استخوان بر سر سفره خیانتشون میکنند.سبز های مشنگ وتوده ایهای کاسه لیسه پهلویچیهای فرومایهکه همانند بی ابروها دنباله سهم از دست رفته شان زوزه میکشند.

Unknown گفت...

متاسفانه مجبور شدم کامنتهای حاوی فحش را حذف کنم.
آیا اینهمه خشونت کلامی برای تایید خشونت رفتاری دوستان کافی نیست؟