web 2.0

۲۵.۲.۹۰

جمع آوری ماهواره برای مخفی کردن دعوای پدر و پسری


چند روزی است که توی بسیاری از شهرها بدجوری به جون دیش های ماهواره افتادن. مامورها یکباره می ریزن و دیش و ماهواره رو جمع می کنن و می برن و مدعی ان که صاحب ماهواره ها هم سیصد هزار تومن جریمه خواهد شد.
در گچساران از چند نفر شنیدم که سپاه یه هلیکوپتر آورده واسه دیدن دیش ها و جمع کردن اونها. اول باورم نشد. مگه می شه یه هلیکوپتر رو با اون همه دنگ و فنگ و هزینه هوا کنی واسه دیدن دیش ماهواره ی مردم؟ اما وقتی دیدم یه هلیکوپتر با ارتفاع کم بالای خونه ها می چرخه و پشت سرش مامورا تو همون محله می ریزن تو خونه ها، باور کردم که حضرات خیلی احمق تر از اون حرف هایی هستن که فکر می کردم.
یکی از افسرای نیرو انتظامی که دوست داداشم بود می گفت: «واسه خاطر اینکه مردم از قضیه دعوای پدر و پسری بالای هرم قدرت باخبر نشن این دستور رو به ما دادن.»
خنده داره! این آش که اینقدر شور شده که حتی تلویزیون خودشون هم داره دائم دربارش می گه! گیرم صداش رو قایم کردین، بوش رو چیکار می کنین؟
یکی از بچه ها که کارش فروش و نصب ماهواره است، در حالی که حسابی ذوق کرده بود می گفت: «من ممنون اینها هم هستم. هیچ وقت تو عمرم کار و بارم اینقدر سکه نبوده. حتی از شهره های مجاور هم واسه خرید ماهواره مشتری واسم میاد. مال هر کی رو جمع می کنن مجبور می شه یکی دیگه بخره و کار و کاسبی ما رو رونق بده. »
من حالا تازه دارم می فهمم منظور دولت محترم از ایجاد اشتغال چیه!
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر