web 2.0

۳.۲.۹۰

هنر تبلیغات: نبرد برای آخرین تکه


نقل است که « کاسب زرنگ ذغال رو تو تابستون می فروشه، یخ رو تو زمستون»! حالا این شرکت های بازاریابی یا روابط عمومی از مفاهیم محیط زیستی هم به خوبی برای تبلیغ محصولات استفاده می کنند. مثلاً صرفه جویی در مصرف انرژی یا پرهیز از تشدید گرمایش زمین هم به یک ژست تجاری برای شرکت ها تبدیل شده. البته اگر واقعاً به آن عمل کنند می تواند رویکرد ارزشمندی باشد.
شرکت «Contrapunto» از بارسلونای اسپانیا این آگهی را به سفارش یک پیتزا فروشی طراحی و اجراکرده.
آگهی ضمن ارائه ذهنیتی از زمین (با روغن و اثر پیتزا) با شعار «ما موجب گرمایش زمین نمی شویم» جنبه اخلاقی کارشان را برجسته کرده و با نمایش آخرین قطعه یک پیتزا مدعی رقابت ما برای بدست آوردن آن است (تاکید بر کیفیت و خوشمزگی محصول) شده: «نبرد برای آخرین تکه!»
نمای بزرگتر و اطلاعات بیشتر
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر