web 2.0

۱۶.۱.۹۰

سیزده به در تمام شده رفیق!


همیشه گفته ام که بعضی چیزهای آقای احمدی نژاد برایم تحسین برانگیز و یا موجب شگفتی است. او دارای بالاترین اعتماد به نفسی است که تا حالا دیده ام. همچنین کمتر کسی را در زندگی دیده ام تا این حد پررو باشد. به علاوه تنها دو یا سه نفر را در کل زندگی ام دیده ام که به این راحتی و با خونسردی کامل دروغ بگویند. اطمینان دارم حتی اگر بزرگترین دروغها را با وصل بودن دستگاه دروغ سنج بگوید، دستگاه کوچکترین سیگنالی نشان نخواهد داد. موارد زیر به نقل از ایشان در کنفرانس خبری تاریخ 15/1/90 ذکر شده:
* در سال 90 دو و نیم (2.5) میلیون شغل ایجاد خواهیم كرد و صادرات غیرنفتی 40 درصد افزایش می‌یابد.
* اگر از ایرانی‌ها درباره تحریم‌ها برای این كه مشخص شود چند درصد از مردم تحریم‌ها را متوجه شده‌اند سئوالی پرسیده شود، قطعا جواب نزدیك صفر خواهد بود.
* البته باید بگویم ما با همه دولت‌ها جز یك دولت دوست‌هستیم.
* (علی رغم اظهار نظرهای مداوم درباره مصر و لیبی و یمن و بحرین و ...) این مورد مربوط به مسائل داخلی سوریه است و ما در مسائل داخلی كشورها دخالت نمی‌كنیم.
* باید بپذیریم رای اكثریت باید در همه جای دنیا حاكم باشد.
* ما در یک دوره فعال و شکوفایی اقتصادی هستیم.
* قول نداده بودم اسامی مفسدین اقتصادی را منتشر کنم.
* دولت نهم و دهم به اندازه پنج برابر تمام دولت های گذشته به مترو کمک کرد.
* دولت همه عرصه را برای زنان باز کرده است.
* آن ها ایران را تحریم کردند ولی خودشان دچار مشکل اقتصادی شدند.
* ما دنبال این هستیم که نرخ تورم امسال به کمتر از نه درصد برسد تا کارگران ما با مشکل مواجه نشوند. (لابد به زور آمار سازی)

من فکر می کنم مشاور ایشان باید جناب رئیس دولت را مطلع کنند که سیزده به در گذشته و حالا به جای دروغ سیزده، آن هم به تعداد «خیلی خیلی» بهتر است واقعاً کمی به مشکلات مردم رسیدگی شود.
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

ناشناس گفت...

اوه اوه اوه.... یه تف گنده میچسبه به روی این بچه چیتوز . هر چند حیا نداره.

ارسال یک نظر