web 2.0

۲۷.۱۱.۸۹

در ستایش از اقدام قهرمانانه نمایندگان مجلس


خدمت وکیله الدوله های محترم
با سلام
با احترام بدینوسیله از راهپیمایی و شعارپراکنی و دشنام گویی آن سروران بزرگوار که موجب گردید استکبار جهانی سوسک گردد و کلیه ی مشکلات امّت همیشه در صحنه حل شود، کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آورد. همچنین حمایت مجدانه ی اهالی روستای وبلاگستان را از خواسته ی آن جنابان محترم ابراز می دارد.
افراد بی بصیرت فتنه گری که از استبداد بیزاری می جویند و می خواهند بساط انتخابات با صندوقهای سیار نیمه شب را برچینند به راستی سزاوار اعدامند.
این افراد با این خواسته های نامشروع، در واقع می خواهند ما را از خدمات شما سروران محترم بی بهره ساخته و هیجان تقلّب در انتخابات را از مردم دریغ نمایند.
خواهشمند است در صورت امکان دستخط همایونی (حکم حکومتی سابق) که موجب پدید آمدن چنین خروش خودجوشی در میان شما گردید را به اینجانبان نیز نشان دهید تا ما نیز در این اقدام انقلابی سهمی داشته باشیم. این حقیر تضمین می کند که همه همسایه های خود در وبلاگستان را به راهپیمایی علیه سران فتنه بیاورم و اطمینان دارم دوستان دیگر نیز در این اقدام با بصیرتانه شرکت خواهند جست. فی المثل جناب ملای وبلاگستان فتوای لازم جهت برخورد با سران فتنه را صادر خواهند نمود و یقیناً جناب کمانگیر با کمان خود حکم را اجرا خواهند کرد و پزشکان وبلاگستان هم تمام شدن کار ایشان را بررسی نموده و مجوزهای پزشکی لازم را صادر خواهند نمود.
عاجزانه مستدعی است دفعات آینده وقتش را بیشتر کنید و لطفا از دشنام های چارواداری که بدان عادت دارید نیز استفاده نمایید تا هیجان کار بیشتر گردد.
با تشکر
مسئول کل امور بصیرت وبلاگستان
مَتَتی چهار چشم
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر