web 2.0

۱.۱۲.۸۸

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی نمودار

در این پست پنج تا از بهترین ابزارهای طراحی نمودار آنلاین معرفی می شوند: این مطلب می تواند برای کسانی که می خواهند نمودارهای حرفه ای از قبیل فلوچارتها، نقشه سایتها، نمودارهای سازمانی، چارچوبها و بسیاری دیگر از انواع نمودار را خلق کنند، مفید باشد.اگر طراح، برنامه نویس ، مدیر، دانشجو یا کاربر خانگی هستید این احتمال وجود دارد که خواندن این مطلب برای شما جالب باشد. بسیاری از آنها زیاد شناخته شده نیستند ولی بسیار کاربردی و عالی هستند:

کریتلی (Creately)
«کریتلی» سایتی برای طراحی نمودار است و استفاده از آن لذت بخش است. کارکرد آن بر اساس سهولت کاربرد و تعامل با کاربر است. شما تنها با انتخاب نوع نموداری که قصد ساختش را دارید به آسانی می توانید کاربردها را با خواسته تان وفق دهید. کریتلی به نحوی است که شما می توانید هر چیزی را سریع و آسان طراحی کنید.









ماکینگ برد (Mockingbird)
«ماکینگ برد» ابزاری آنلاین است که ساخت، مرتبط کردن، پیش نمایش و به اشتراک گذاشتن مدل وبسایت و یا نرم افزارتان را تسهیل می کند.








(Draw Anywhere) درو انی ور
این سایت جایی است برای طراحی، اصلاح و به اشتراک گذاری فلوچارتها و سایر نمواردها. «درو انی ور» بسیار مشابه نرم افزارهای دستکتاپ است. این سایت به راحتی روی هر مرورگر اینترنتی که فلش 9 روی آن نصب باشد اجرا می شود. نیازی به دانلود و نصب نرم افزار اضافه ای نیست. به علاوه کاملاً مبتنی بر وب است و در عین حال راه حلی است که همه وقت و همه جا در دسترس است. این وبسایت کلیه نیازهای طراحی نمودار شما را برآورده می کند بدون اینکه نیازی به خرید، نصب ونگهداری نرم افزارهای گران قیمت داشته باشید.








کاکو (Cacoo)
سایت «کاکو»، سایتی کاربرپسند است که شما را قادر می سازد بسیاری از نمودارها از قبیل نقشه ی سایت، قابها و نمودارهای شبکه را طراحی کنید.








لاولی چارتز(Lovely Charts)
این سایت نرم افزاری آنلاین است که این امکان را فراهم می آورد که دیاگرامهایی با ظاهری حرفه ای مثل فلوچارتها، نقشه سایتها، نمودارهای سازمانی، چارچوبها و بسیاری دیگر از انواع نمودار را خلق کنید. با این سایت کاربر به سادگی هر چه بیشتر و با روش «درگ اند دراپ»می تواند نمودار بسازد. شما دقیقاً میتوانید بر روی موضوعاتی که برایتان اهمیت دارد متمرکز شوید و مجبور نیستید مکعبها یا فلشها یا سمبلها را طراحی کنید.






منبع
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

مَتَتی گفت...

ببخشید اگه تصاویر درست دیده نمی شن. از قرار سرویس عکس گوگل رو هم ف-ی-ل-ت-ر کردن.

ارسال یک نظر