web 2.0

۱۱.۱۱.۸۸

اندر احوالات یاجوج و ماجوج

در دیداری در صدا و سیما، آقای محمد درویش از وزیر محترم راه خواسته که ملاحظات محیط زیستی را رعایت فرمایند و پاسخ شنیده اند که:
"عزیزان من! چاره‌ای نیست؛ همان گونه که نسل دایناسورها منقرض شد تا ما بیاییم، ما نیز سرانجام روزی به دلیل همین کارها منقرض شده تا نسل عجوج مجوج زمین را فراگیرد!" (منبع)
خدمت جناب مستطاب وزیر عرض شود که:
اوّلندش: از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان که نیازی به انتظار نیست. پایان کار سایر مللِ کافر و نکبت زده را نمی دانم، ولی بحمدالله ما هم اکنون در حال انقراض هستیم و قوم «یاجوج و ماجوج» چندسالی هست که تشریف فرما شده اند.
دوّمندش: اتفاقاً همانگونه که در متون مذهبی آمده: قوم مذکور تماماً پرپشم تشریف دارند، سالی یکبار حمام تشریف می برند، از آيين پیامبر رحمت که همانا زیبایی و خوشبویی بود بیزارند، دشمن طبیعتند و بی دلیل به آدم حمله می کنند. سایر مشختصات ایشان در این آدرس در ویکی پدیا آمده. خودتان مطالعه بفرمایید تا بهتر بشناسید.
سیّمندش: البته من یک سوال هم از خدمت مقام عالی وزارت دارم. ما سید بدبخت دهاتی ای می باشیم و چون شیعه دوازده امامی هستیم همواره اجدادمان و علمای دینی مان به ما گفته اند دنیا در پایان متعلق به صالحان است و حضرت موعود تشریف می آورند و دنیا پر از عدل و خوشبختی می شود. جناب وزیر و همکارن محترمشان چه دین و مذهبی دارند که انتظار دارند انتهای کار دنیا به حاکمیت «یاجوج و ماجوج» ختم شود؟
چارمندش: ضمناً من در هیچ کجا جز لهجه پیرزنان عجوج و مجوج را نیافتم و گویا صحیح آن «یاجوج و ماجوج» است. پارسی و عربی و عبری را پاس بداریم قربان!
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر