web 2.0

۹.۱۰.۸۸

اعتراضات روز عاشورا از نگاه صدا و سیما

1- ابتدا یک روضه جگرسوز در رسای عزاداریهای مردم خوانده شد و اینکه در محرم فقط باید عزادار بود (هیهات من الذله را فراموش کنید)
2- برای نمایش معترضین مثل همیشه شیشه های شکسته بانکها و باجه های ویران تلفن و سطل آشغال های سوخته (برای در امان ماندن از گاز اشک آور) و یک ساختمان نیم سوخته نمایش داده شد تا معترضین را مشتی اوباش تخریبگر نشان دهند.
3- برای نشان دادن هویت معترضین چند دوربین بر روی موهای چند زن کم حجاب زوم شد (واحجبا! وا اسلاما!) تا معترضین را مشتی بی دین و بی غیرت نمایش دهند.
4- سراغ سردار رادان که خود متهم به جنایات فراوانی در چند ماه اخیر است رفتند تا نیروهای امنیتی را از جنایات روز عاشورا تطهیر کنند.
با توجه به این موارد ذکر سه نکته ضروری است:
الف) از طرف جنبش سبز تشکر صمیمانه خود را ابراز می دارم که به مردم در دورفتاده ترین روستاها هم یادآوری کردند که جنبش مردم همچنان با قدرت تداوم دارد.
ب) از آنجایی که سناریوی فوق الذکر مثل برنامه های دیگر این رسانه در حد تهوع آوری تکراری شده، خواهشمند است برای تخریب جنبش سبز کمی خلاقیت به خرج دهید.
ج) صدا و سیما که در ماجرای «پاره سازی» عکسِ امام، ماتحت مبارک آقای ضرغامی را جر داده بود در ماجرای حمله وحشیانه برادران بسیجی و غیره به حسینیه امام و داغان کردن حسینیه ایشان لکنت زبان گرفته؟
balatarin
Delicious
Twitter

1 نظر:

Anonymous گفت...

درود بر تو ای بلاگر باغیرت

ارسال یک نظر