web 2.0

۸.۹.۸۸

تبلیغات خلاقانه: کارت ویزیتهای فراموش نشدنی

10 کارت ویزیت جالب و خلاقانه:
علی رغم توسعه روزافزون اینترنت کارت ویزیتها هنوز نقش مهمی در دنیای تجارت بازی می کنند.
مردم هنوز بیشتر به افرادی که مستقیماً با آنها ملاقات می کنند اعتماد دارند تا افرادی که در دنیای مجازی می بینند؛ بنابراین کارت ویزیتها در چنین تعاملاتی اصلی ترین عنصر برقراری تماس مشتریان با شماست.
ولی برای در خاطر مشتری ماندن می بایست بسیار خلاق باشید. بسیاری از طراحان، کارت ویزیتهای خارق العاده ای طراحی می کنند که فراموش کردن آنها دشوار است. پس منتظر چه هستید؟ به کمک آنها خلاقیت و تعامل روزانه را به هم بپیوندید تا موفقیت در تجارت را تجربه کنید.
در این پست تعدادی از طرح های خلاقانه کارت ویزیت وجود دارد که می تواند الهام بخش کار شما باشد. (البته در ایران کمتر علاقه ای برای سفارش چنین طرح هایی در میان مشتریان بنگاه های تبلیغاتی دیده می شود!)
Frolick












این کارت نمونهٔ عالی ای از توأم شدن خلاقیت و تعامل است. اگر مشتری واقعاً از قاشق درون کارت استفاده کند ( فرالیک شرکت تولید ماست است)، باز هم اطلاعات تماس شرکت را بر روی کارت ویزیت باحالِ شرکت خواهد داشت.
Sparkle Labs












برای یک شرکت تولید کیتهای الکترونیک چه ایده ای بهتر از این خواهد بود که کارتشان همراه با محصولشان باشد؟ این کارت حاوی دو کیت کوچک است. شما آنها را به هم وصل می کنید و لامپهای اِل.ای.دی روشن می شوند. این کارت ویزیتی است که تا زمان تداوم باطری مشتری آن را دور نخواهد انداخت.
Ninja BTL











بسیاری از ما در کودکی با دیدن فیلم بروس لی کارهای نینجاها را تقلید کرده ایم. نینجا بی تی ال از این خاطرات استفاده کرده و کارت ویزیت خلاقانه ای را طراحی کرده. اما یک مشکل هم وجود دارد. به نظر نمی رسد که این کارتها راحت در کیف جیبی جا شوند.
Casabella











این کارت برای یک شرکت مبلمان طراحی شده و اینقدر عالی است که نیازی به توضیح بیشتر ندارد.
SheetSeat















شیت سیت یک تخته چند لاست که وقتی باز می شود، صندلی است. وقتی دوباره بسته شود، به تختهٔ چوبی ساده مبدل می شود. کارت ویزیت شرکت نیز دقیقاً از همین ایده پیروی می کند.
iD














طرحی متعلق به یک شرکت طراحی اینترنتی آلمانی که تلاش کرده کارت ویزیتی خلاقانه داشته باشد.
Andricongirl



















باورکنید یا نکنید، این خانمِ طراح، خودش کارت ویزیتش را طراحی کرده. او می گوید: « طراحی و اجراش با خودم بوده و تو ساختش از یه قیچی و یه منگنه استفاده کردم. برا چاپ هم از پرینتر خونگی خودم استفاده کردم چون از عهده چاپ کارت ویزیت برنمیام.»
Bridge Photographic















اگر نام یا نام مستعار جالبی دارید چرا از آن برای خلق یک ایده خلاقانه استفاده نمی کنید؟ در این کارت از کلمهٔ بریج (به معنی پُل) برای ساخت کارت ویزیت الهام گرفته شده.
Yauatcha




















این کارت متعلق به یک رستوران آسیایی در لندن است که تنوع غذایی زیادی دارد. آن را باز کنید و ببینید کدام یک از غذاهای متنوعشان را پیشنهاد می کنند!
Mogibo
















طراحی خلاق، شخصیت کارتونی خودش را روی کارت ویزیتش گذاشته. اما این همهٔ ماجرا نیست، کارت را مطابق دستورالعملش تا کنید و این بار یک کوتوله را ببینید. آیا می شود این کارت را فراموش کرد؟
منبع:
Designora
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر