web 2.0

۱۸.۷.۸۸

قلع و قمع مدیران نفتی به دست وزیر غیرنفتی


یکی از بی تخصص ترین وزرای نفت تاریخ ایران که به لطف حکم رهبری از مجلس رای اعتماد کسب کرد با ورود به ثروت زا ترین و تخصصی ترین وزارتخانه دست به تصفیه وسیع مدیران کهنه کار نفتی می زند.
آقای احمدی نژاد در این سالها دائماً از مافیای نفتی گفته و اشتیاق بی حد و حصر خود را برای تصرف کامل مهمترین سنگر اقتصادی کشور نشان داده. اینجا ایران است و همگان خوب آگاهند که هر جا پول خوبی باشد دستهای کج توانمندی هم درکار خواهند بود. اما موضوع این است که تیم جدید واقعاً در پی پاک کردن محیط وزارتخانه از لوث دست کجیهاست، یا جایگزین کردن دوستان و آشنایان حریص تر خودشان بر جای آنها؟
هر کس اندک آشنایی با وزارت نفت داشته باشد می داند رفتارهای انقلابی تاثیرات فاجعه باری نه تنها بر وزارتخانه که بر کل مملکت و شاید حتی بر اقتصاد منطقه داشته باشد.
اکنون که وزیری بی نهایت غیر متخصص بر مسند وزارت نشسته به یکباره برکناری مدیران چهار شرکت اصلی تابعه (نفت، گاز، پتروشیمی و پخش و پالایش)، کلیه معاونان اصلی وزارتخانه و کلیه مشاوران وزیر را اعلام می کند. ناگفته پیداست که هر کدام از جایگزینهای اینان نیز یک اتوبوس آشنای غیرمتخصص خود را به وزارتخانه اعزام خواهند کرد.
باز هم تاکید می کنم صحبت ما از وزارتخانه ای است که متخصصین آن از بهترینهای این ممکلتند و هر مدیر کم سوادی خیلی زود مضحکه نیروهای شرکتش می گردد. هر کس سرکشیهای کُردان (دوره معاونت ایشان در وزارتخانه) در بخشهای مختلف وزاتخانه را دیده باشد، نیشخندهای تحقیرآمیز نیروها را همواره در یاد خواهد داشت.
وزارتخانه ای که اکنون گوشت و پوست و استخوانش درگیر تحریمهاست و نیروهایش در بدترین شرایط زندگی و آب و هوای جنوب کار می کنند و با اینحال مدیران نابلد دولت نهم و دهم حقوق و مزایای آنها را کارمندان دفتری تهران مقایسه می کنند.
من واقعاً در مانده ام که هدف از کارهایی که به وضوح می تواند به نابودی سرمایه های مملکت بیانجامد چیست؟
مرتبط:
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر