web 2.0

۱۷.۲.۸۸

ماجرای طبقه 11 ساختمان طالقانی


1- طبقه 11 ساختمان خیابان طالقانی چیست؟
دفتر ریاست بنیاد شهید. مقام و محل کار سابق کروبی.
2- کروبی در مقام ریاست بنیاد شهید چه عمل شنیعی را مرتکب شده؟
دونقل در این باره وجود دارد:
الف: شهاب نیوز نقل می کند: « تهدید کیهان اشاره‌ تلویحی به شایعات زشتی است که توسط سازمان منافقین در زمان ریاست کروبی بر بنیاد شهید ساخته و پرداخته شد. در آن مقطع، گروهک منافقین با پخش شایعاتی در زمینه ارتباطات غیراخلاقی آقای کروبی با همسران شهدا می‌کوشید ستون‌های اعتقادی جامعه را تخریب کند و مردم را به متولیان وقت ایثار و شهادت بی‌اعتماد نماید.»
ب: از منابع معتبری از اطرافیان شیخ ماجرا را پرسیدیم. ایشان گفتند: آنجا (ساختمان بنیاد شهید) زنی آمده و شلوغ کاری کرده و داد عربده راه انداخته، شیخ هم آمپرش چسبیده و رگ لریش گل کرده. این شد که شیخ عمامه از سر کنده و یارو را با کتک بیرون انداخته. حالا مثلاً کیهانیها دارند به این موضوع اشاره می کنند.
***
اما دلیل واقعی که باعث شده برادر حسین دیوانه وار جوش بیاورد:
کروبی: ... « ا مهدی کروبی سخن می‌گویید که کارنامه نیم قرن مبارزه سیاسی او و پدرش و خانواده‌اش در راه انقلاب و نظام روشن است.»...
کروبی:...«شگفتا که در رژیم شاه اعضای سابق حزب توده، رستاخیزی و ساواکی می‌شدند و به شکنجه و آزار مبارزان انقلابی و زندانیان سیاسی می‌پرداختند و پس از انقلاب اسلامی برخی افراد که سابقه وابستگی به گروه‌های ضدانقلاب را داشتند لباس مطبوعاتی می‌پوشند و با تلون و نفوذ در برخی مطبوعات (که به بیت‌المال متکی هستند) به یاران امام و انقلاب توهین می‌کنند.»...
کروبی در این دو مطلب نه تنها سوابق برادر حسین در «کمیته مشترک» و «اوین» و غیره را می کند بکله برای معدود دفعات به صورت ضمنی به سوابق پدر آقای شریعتمداری قبل از انقلاب هم اشاره می کند. امری که طبعاً سخت موجب وحشت شریعتمداری خواهد شد.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر